Motto: Náš čas závisí na obsahu toho, čím jej tvoříme a naplňujeme. Nepracujte tvrději a déle, ale chytřeji, tj. s minimem úsilí produkujte maximum efektu.
Čím více jste zaneprázdněni, tím méně času máte naučit se jej lépe využívat.
Seminář je určen
Pro vedoucí pracovníky, pro obchodníky a pro všechny, kteří chtějí a potřebují efektivně zacházet se svým životním a pracovním časem, zvládat stres vyplývající z moderního způsobu života a velkých pracovních zátěží. Pro všechny, kteří chtějí a potřebují prosadit a realizovat smělé plány, obhájit své oprávněné zájmy a zároveň neškodit jiným a neprosazovat se na jejich úkor.
Cíl semináře
Seminář tvoří systémový soubor tří vrcholů jednoho trojúhelníku. Čas, stres a schopnost se prosadit, úspěšně seberealizovat spolu úzce souvisí.
Seminář poukáže na důležité předpoklady efektivního a produktivního využívání času, který máme ve svém životě (osobním i pracovním) k dispozici. Naučí účastníky hledat potřebnou rovnováhu mezi různými aktivitami a úkoly tak, aby nedocházelo k nezvládnutelné zátěži nervové soustavy a k ohrožení celkového zdraví člověka.
Důležitou součástí prevence plýtvání času a stresům z něj vyplývajícím je pak asertivita, o které se účastník nejen dozví důležité poznatky, ale vyzkouší si i základy pěstování této důležité kvality úspěšné osobnosti.
Obsah semináře
1. Význam času a efektivního využití pracovního času
-
V čem spočívají přednosti řízení času
-
Důležité je začít od analýzy vlastní situace a od identifikace znaků špatného využívání času
-
Analýza, kolik % času trávíte nad různými činnostmi a úkoly
-
Vhodným nástrojem časové analýzy je časový snímek – vytvoření jeho vzoru
-
Identifikace znaků špatného řízení času
-
Techniky a zásady plánování a organizace pracovního dne
-
Praktická doporučení k plánování, dělení pracovního dne do čtyř sektorů priorit, stanovování cílů a priorit, boj s konzumenty času
-
PARETOVO PRAVIDLO „80/20“ a co z něj pro nás plyne
-
Zvládání časově zátěžových situací - práce pod časovým tlakem vlivem odkládání plnění úkolu, nedostatečného plánování, koncentrace nebo výkonnosti, špatné pracovní návyky, neefektivní komunikace s okolím
2. Zvládání emocí a stresorů – nejdůležitější a nejnebezpečnější stresory, jejich příčiny a jak jim předcházet
-
Odreagování nahromaděného stresu – zásady, techniky
-
Podráždění emocí má nejčastěji příčinu v nějakém stresu. Proto zvládání emocí předpokládá zvládání stresujících situací
-
Techniky zvládání emocí
3. Asertivní zastávání vlastního stanoviska
-
Co rozumíte pod pojmem asertivita, kdy se o asertivitu rozhodně nejedná?
-
Asertivní práva a povinnosti, obvyklé asertivní techniky
-
Asertivita - v profesionálním životě, při práci s informacemi, při sebeprosazování jako svébytné, kompetentní, zodpovědné a svobodné bytosti, při vyjadřování pozitivních a negativních pocitů, při chválení (vyjadřování i přijímání), při žádání, při odmítavém stanovisku a vyjadřování „NE“, při přikazování a předávání úkolů, při vedení rozhovoru, při kritizování, při vyjadřování návrhů, při získávání spojenců
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Dr. Petr Krajáč, PhD.
Vychází ze 17leté zkušenosti vedoucího pracovníka, 10 let praxe v obchodní činnosti a 14leté vědeckopedagogické činnosti vysokoškolského učitele. Deset let byl lektorem managementu a obchodních dovedností, v letech 1995/96 pracoval na pozici profesora v Českém manažerském centru v Čelákovicích.Svůj odborný růst obohacuje studiem manažerské a…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
22.9.2010
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.