Seminář je určen
pro ekonomy, účetní, daňové poradce, podnikatele.
Cíl semináře:
Seminář probere zákon o DPH 2017 a vše bude vysvětleno na praktických příkladech.
Obsah semináře:
- Úvod, současný stav legislativy, informace GFŘ, aktuální judikatura
- Nové vymezení dlouhodobého majetku – majetek přenechaný k užití s ujednáním převodu tohoto majetku na uživatele – příklady u movitých věcí, nemovitých věci dopady do nároku na odpočet, daňové doklady, vazba na změnu při přenechání í zboží s povinností odkupu (leasing § 13/3 d) – poskytnout může i osoba, která je jen ekonomickým vlastníkem
- Obrat – specifické případy (nájem, ubytovací služby, služby s místem plnění v tuzemsku)
- Zrušení společnosti v zákoně o DPH – Ukončení činnosti společnosti, dopady do DPH
- Upřesnění místa plnění v § 10 – místo plnění u služeb vztahujících se k nemovité věci, rozšíření služeb dle článku 31 Směrnice Rady – příklady
- Pořízení zboží z EU plátcem s přepravou do státu odlišného od tuzemska – příklady s dopadem na neuznání nároku na odpočet daně
- Změny ve stanovení dne uskutečnění zdanitelného plnění, nový § 20a pro účely záloh
- Příklady stanovení přijatých záloh, na které se nevztahuje povinnost odvést daň
- DPH u poukázek – druhy poukázek
- Povinnost přiznat daň z dodání zboží s místem plnění v tuzemsku osobou neusazenou v tuzemsku – příklady (osoba neusazená má také CZ DIČ, nemá CZ DIČ)
- Změny v úpravě odpočtu daně u dlouhodobého majetku, manka a škody, zničení, zcizení dlouhodobého majetku, dopad do úpravy odpočtu daně
- Oprava odpočtu dle § 74 – zpřísněné podmínky vědomostního testu, vrácení nároku na odpočet v případě poskytnutí úplaty na plnění, které se neuskuteční a záloha nebude vrácena
- Odpočet daně za jiný kalendářní rok – praktické dopady úpravy § 104 nesprávné uvedení daně za jiné zdaňovací období
- Režim přenesení daňové povinnosti při poskytování zaměstnanců
- Režim přenesení daňové povinnosti u telekomunikačních služeb (přefakturace, nájem včetně přeúčtování telekomunikačních služeb)
- Nový institut nespolehlivé osoby a upřesnění nespolehlivého plátce
- Nájem versus ubytovací služby (hlavní plnění a vedlejší plnění)
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)
12.15 - 12.30 - polední coffee break
12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
10.10.2017
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Semináře paní Ing. Ledvinkové jsou na velmi vysoké úrovni, příklady z praxe vhodně doplňují teorii, semináře nepostrádají vtip a spád.„
“Seminář splnil má očekávání po odborné i organizační stránce!„
“Pozitiva semináře: výborné znalosti, komunikace a příjemné vystupování paní lektorky Ledvinkové!„
“Spokojenost - doporučuji! Profesionální a srozumitelný výklad.„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
DPH 2017, novela zákona o DPH, novela zákona o DPH 2017, nespolehlivá osoba, režim přenesení daňové povinnosti, oprava odpočtu daně, úprava odpočtu daně, ubytovací služby, místo plnění, pořízení zboží z EU, dodání zboží, majetek přenechaný k užití, Jana Ledvinková atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.