On-line akce

Pro sledování on-line si nemusíte instalovat žádnou aplikaci.

Objednávka

Objednávejte on-line přímo na stránkách jednotlivých akcí. Na objednávce můžete snadno odlišit objednatele a účastníky, zadat vlastní číslo objednávky (které uvedeme na faktuře) a přidat další poznámky – my se o vše postaráme. 😊

Slevy:

  • 3–5 účastníků: 10 % sleva
  • Nad 6 účastníků: 20 % sleva

Možnosti platby:

  • Zálohovou fakturou
  • On-line kartou při objednání
  • Na daňový doklad (uveďte do poznámky objednávky)
  • Přes Benefit Plus (vyplňte objednávku v jejich systému)

On-line přístup

Den před webinářem a i hodinu před jeho začátkem vám pošleme e-mailem instrukce ke vstupu. Detaily o technickém zabezpečení najdete na www.kursy.cz/24/2/1/on-line-akce/

Všechny potřebné informace najdete i v sekci Můj účet.


Dotazy během semináře a konference

Na každém semináři i konferenci je prostor pro dotazy a odpovědi. Pokud máte již před akcí otázku k tématu školení, pošlete ji prosím na info@kursy.cz – během akce vám ji rádi zodpovíme. 💬


Osvědčení a záznam

Po absolvování webináře vám vystavíme osvědčení a zašleme vám ho e-mailem.

Všechna svá osvědčení najdete také v sekci Můj účet.


Garance spokojenosti

Pokud byste z jakéhokoliv důvodu nebyli spokojeni, obraťte se na nás co nejdříve – ideálně ještě v průběhu akce. Uděláme vše pro to, abychom vyřešili případné problémy k vaší spokojenosti. 😊