On-line akce
Pro sledování on-line si nemusíte instalovat žádnou aplikaci.
Objednávka
Objednávejte on-line přímo na stránkách jednotlivých akcí. Na objednávce můžete snadno odlišit objednatele a účastníky, zadat vlastní číslo objednávky (které uvedeme na faktuře) a přidat další poznámky – my se o vše postaráme. 😊
Slevy:
- 3–5 účastníků: 10 % sleva
- Nad 6 účastníků: 20 % sleva
Možnosti platby:
- Zálohovou fakturou
- On-line kartou při objednání
- Na daňový doklad (uveďte do poznámky objednávky)
- Přes Benefit Plus (vyplňte objednávku v jejich systému)
On-line přístup
Den před webinářem a i hodinu před jeho začátkem vám pošleme e-mailem instrukce ke vstupu. Detaily o technickém zabezpečení najdete na www.kursy.cz/24/2/1/on-line-akce/.
Všechny potřebné informace najdete i v sekci Můj účet.
Dotazy během semináře a konference
Na každém semináři i konferenci je prostor pro dotazy a odpovědi. Pokud máte již před akcí otázku k tématu školení, pošlete ji prosím na info@kursy.cz – během akce vám ji rádi zodpovíme. 💬
Osvědčení a záznam
Po absolvování webináře vám vystavíme osvědčení a zašleme vám ho e-mailem.
Všechna svá osvědčení najdete také v sekci Můj účet.
Garance spokojenosti
Pokud byste z jakéhokoliv důvodu nebyli spokojeni, obraťte se na nás co nejdříve – ideálně ještě v průběhu akce. Uděláme vše pro to, abychom vyřešili případné problémy k vaší spokojenosti. 😊