On-line seminář

Základy Gardnerovy teorie mnohočetné inteligence

Alternativní pedagogické směry a zajímavé výchovně-vzdělávací strategie jsou přínosem pro nový pohled na plánování a realizaci různých témat a námětů.

Mgr. Lenka Polášková

V budoucnu budou pedagogové nuceni pružněji reagovat a přistupovat k plánování a realizaci témat s přihlédnutím k aktuálnímu složení kolektivu dětí.

Obsah online semináře:

  • Plánování a příprava v mateřské škole.
  • Základy teorie Gardnerovy teorie, její výhody, rizika a možnosti aplikace v praxi mateřské školy.
  • Role učitelky mateřské školy a aktuální trendy.
  • Motivace dítěte.

Komu je online seminář určen:

Pedagogickým pracovníkům zařízení předškolní výchovy a vzdělávání.

Výhody pro Vás

Bezproblémový přenos
  • Zúčastněte se on-line, je to snadné.
  • Ušetříte čas a náklady na dopravu.
  • Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
  • Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
  • Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
  • Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
  • Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Sledujte i ze záznamu
  • Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
  • Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
  • Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
  • K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.

Lektor

Mgr. Lenka Polášková

je lektorka s více než 20 letou pedagogickou praxí. Specializuje se na oblasti managementu škol, dokumentaci a metodický výklad vybraných právních předpisů segmentu školství. Je autorkou řady publikací pro učitele a ředitele škol. V minulosti externě spolupracovala například s Výzkumným ústavem Pedagogickým, Ministerstvem práce a sociálních věcí…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

23.4.2024

16:00 - 17:30

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

1990

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Gardnerova teorie mnohočetné inteligence

O tématu školení

Gardnerova teorie mnohočetné inteligence

Gardnerova teorie mnohočetné inteligence je revoluční pohled na to, jak chápeme inteligenci. Představil ji Howard Gardner v roce 1983. Gardner tvrdí, že inteligence není jednotná schopnost, kterou lze změřit prostým IQ testem, ale soubor různých, relativně nezávislých schopností.

Podle Gardnerovy teorie mnohočetné inteligence existuje minimálně osm typů inteligence:

  1. Lingvistická – schopnost používat slova efektivně, jak v písmu, tak ústně.
  2. Logicko-matematická – schopnost analyzovat problémy logicky, provádět matematické operace a vědecký výzkum.
  3. Hudební – schopnost vnímat, rozlišovat, transformovat a vyjadřovat hudební formy.
  4. Vizuálně-prostorová – schopnost představovat si grafické informace a přesně vnímat vizuální svět.
  5. Tělesně-kinestetická – schopnost ovládat pohyby těla a manipulovat s objekty.
  6. Interpersonální – schopnost rozumět a reagovat na nálady, motivace a touhy ostatních.
  7. Intrapersonální – schopnost porozumět si a pracovat s vlastními pocity.
  8. Přírodovědná (přidána později) – schopnost rozpoznat a klasifikovat druhy, minerály a jiné fenomény přírodního světa.

Gardnerova teorie mnohočetné inteligence mění naše chápání inteligence tím, že nabízí širší a flexibilnější rámec. Uznává, že každý z nás má jedinečný soubor schopností a talentů, které mohou být rozvíjeny a využity na cestě k osobnímu i profesnímu úspěchu. Gardnerova teorie mnohočetné inteligence tak podporuje myšlenku, že vzdělávací systémy by měly být diverzifikovanější a měly by podporovat rozvoj všech typů inteligence.