- Jak digitalizace mění interní audity?
- Využití moderních nástrojů pro automatizaci auditních procesů (např. software pro řízení dokumentace, sledování auditu).
- Digitalizované procesy pro zajištění shody s normami (ISO 9001, ISO 14001, IATF 16949).
- Efektivní shromažďování a analýza dat pro audity pomocí digitálních nástrojů.
- Využití dat a analytiky pro zlepšení kvality a řízení procesů:
- Jak využít digitální nástroje pro analýzu výkonnosti (např. monitoring výrobních procesů v reálném čase).
- Prediktivní analytika pro predikci problémů a identifikaci příležitostí pro zlepšení.
- Využití softwaru pro sledování environmentálních parametrů, odpadu a emisí.
- Integrace digitálních nástrojů do řízení kvality a udržitelnosti:
- Jak implementovat digitální řešení pro sledování a zajištění shody s environmentálními normami.
- Využití digitálních platforem pro sledování ESG indikátorů a reporting.
- Jak digitalizace může pomoci zjednodušit procesy pro dokumentaci a řízení neshodných výstupů.
- Digitální auditní nástroje:
- Srovnání tradičních auditních metod s novými digitálními nástroji pro interní audity.
- Jak správně implementovat digitální auditní nástroje a software do každodenní praxe.
- Výhody a výzvy spojené s digitalizací auditních procesů.
Proč toto téma?
- Inovace: Tento workshop by podpořil organizace v adaptaci na rychlé změny v oblasti technologií a digitalizace, které jsou čím dál tím více integrální součástí kvalitativních a environmentálních procesů.
- Efektivita: Digitalizace a automatizace mohou výrazně zvýšit efektivitu auditních procesů, umožnit rychlejší analýzu dat a poskytnout reálný čas pro sledování výkonnosti organizace.
- Udržitelnost: Díky digitálním nástrojům lze snadněji monitorovat environmentální ukazatele a zajišťovat soulad s normami jako ISO 14001 nebo ESG standardy.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Pavla Blackmore
Absolventka Masarykovy univerzity, Ekonomicko-správní fakulty. Působila ve firmách automobilového průmyslu jako manažerka kvality nebo manažerka dodavatelské kvality. Od roku 2016 se zabývá externí implementací systémů kvality dle norem ISO 9001, ISO 14001 a IATF 16949 a také audity dle ISO 9001, IATF 16949 a ISO 14001. Od roku 2004 provádí audity…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
31.3.2025
9:00 - 11:00
On-line
Cisco Webex
1990 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.