Přednáší:
JUDr. Věra Bognárová, advokátka s 30letou praxí se specializací na pracovní a sociální právo, členka Komise pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení Legislativní rady vlády České republiky a členka výboru národní Společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení, lektorka v oblasti pracovního a sociálního práva a autorka řady odborných publikací
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, Ph.D., MBA, lektor, kouč, psycholog se specializací na rozvoj klíčových profesních dovednosti, autor řady odborných publikací
Termín konání:
- 1. den – 30. 3. 2020 (od 9.00 – 16.00 hod.)
- 2. den – 31. 3. 2020 (od 9.00 – 16.00 hod.)
- 3. den – 6. 4. 2020 (od 9.00 – 16.00 hod.)
- 4. den – 7. 4. 2020 (od 9.00 – 16.00 hod.)
Výhody akademie:
Výhodou vícedenního semináře je, že si problematiku vedení personální agendy osvojíte postupně a tím si vybudujete pevné základy. Po každém absolvovaném dni dostanete příklady k procvičení pro samostatné studium. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektory během dalšího semináře.
Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí. Po absolvování kurzu, včetně závěrečného testu, budete specialistou na problematiku na vedení personální agendy, na což získáte certifikát.
Obsah Akademie:
1. den (JUDr. Věra Bognárová, PhDr. Mgr. Petr Brichcín, Ph.D., MBA)
Pracovněprávní část - Vznik pracovního poměru
- Rovné zacházení a postup před vznikem pracovního poměru
- Vznik a průběh pracovněprávního vztahu z pohledu zákoníku práce (pracovní smlouva, jmenování, dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr)
- Důležité judikáty vztahující se k vzniku pracovního poměru
- Osobní spis zaměstnance a nařízení GDPR
Personální část - Kompetenční model (KM) jako základní HR nástroj
- Tvorba kompetenčního modelu
- Využití kompetenčního modelu v HR procesech náboru a výběru, rozvoje, hodnocení a odměňování
Personální část - Výběr pracovníků
- „HR inzerce“ – specifikace poptávky
- Co ukrývá CV aneb práce s formální i obsahovou stránkou životopisů, preselekce uchazečů
- Nástroje výběru (pohovory, profesní diagnostika, Assessment centra)
2. den (JUDr. Věra Bognárová, PhDr. Mgr. Petr Brichcín, Ph.D., MBA)
Pracovněprávní část - Průběh pracovního poměru
- Změny v průběhu pracovního poměru a jejich pracovněprávní řešení
- Pracovní doba a její rozvržení
- Překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele
- Mateřská a rodičovská dovolená, pracovněprávní řešení zástupů a návratů
- Pracovní cesty a poskytování cestovních náhrad
Personální část - Adaptační proces a jeho řízení
- Nastavení adaptačního procesu
- Adaptační plány
- Role HR, Buddy program a buddies v procesu adaptace
3. den (JUDr. Věra Bognárová)
Pracovněprávní část – Odměňování a péče o zaměstnance
- Pracovněprávní úprava odměňování
- Vnitřní mzdový předpis, mzdová část kolektivní smlouvy
- Dovolená
- Odborný rozvoj zaměstnanců
- Benefitní program
- Zvláštní pracovní podmínky některých zaměstnanců
Pracovněprávní aspekty ukončení pracovního poměru
- Ukončení pracovního poměru z pohledu zákoníku práce
- Dohra v soudní síni – rozbor stěžejní judikatury vztahující se k ukončení pracovního poměru
- Minimum z občanského zákoníku pro personalisty
Závěrečný text z oblasti pracovního práva
4. den (PhDr. Mgr. Petr Brichcín, Ph.D., MBA)
Personální část - Komunikace v náročných situacích
- Náročné situace pro pracovníky HR
- Komunikace s různými typy lidí
- Nástroje efektivní komunikace (asertivní přístup, Nonviolent communication)
- Vyjednávací strategie
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
Lektor
Termíny a místo konání
30.3. – 7.4.2020
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.