Seminář

Účetní kancelář 21. století

Není již čas převést doklady do digitální podoby a automatizovat většinu procesů oběhu dokladů? Lze to tak udělat v současných legislativních a technických podmínkách? Je to drahé, nebo tím naopak můžeme ušetřit?

MVDr. Milan Vodička, Ing. Jolana Pražáková

Získejte přehled o možnostech zefektivnění práce v účtárnách a o nástrojích, které současný trh nabízí. Nedílnou součástí je i zviditelnění směru, kterým se další vývoj v práci účetních bude ubírat. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektorem prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

Výhody pro Vás

Bezproblémový přenos
  • Zúčastněte se on-line, je to snadné.
  • Ušetříte čas a náklady na dopravu.
  • Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
  • Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
  • Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
  • Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
  • Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Sledujte i ze záznamu
  • Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
  • Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
  • Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
  • K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.

Lektor

MVDr. Milan Vodička

Od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, člen Prezidia a vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Dlouholeté zkušenosti s vedením společností v oblasti IT, bohatá přednášková a publikační činnost.

Více informací a další semináře lektora

Ing. Jolana Pražáková

Je absolventkou VŠE Praha, fakulty Informatiky a statistiky a od roku 2004 i certifikovaná účetní. V letech 1997–2013 pracovala na pozicích hlavní účetní v různých bankách. Od roku 2013 se jako OSVČ a od roku 2018 jako majitelka a jednatelka společnosti Advanced Accounting s. r. o. zabývá poskytováním účetních služeb a konzultací pro malé a střední…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

27.11.2024

9:00 - 16:00

Praha

CUBE Office Center

4 990,- Kč

27.11.2024

9:00 - 16:00

On-line

Přístup pošleme e-mailem

4 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Názory účastníků

Martina Tomašovičová, MTO finance s.r.o.

“Rozhodně tento seminář doporučuji všem jako první krok při snaze o digitalizaci firmy nebo alespoň některých procesů.„