Seminář je určen pro:
- techniky či vedoucí investičních oddělení
- exekutivní management společností
- vedoucí technických oddělení a údržby
- výrobce a dodavatele technických zařízení
Seminář se koná ve spolupráci s Inspekčním orgánem Mostecké montážní, a.s.
Co Vám seminář přinese:
na semináři se seznámíte se základními požadavky pro správnou přípravu investice při pořizování technických zařízení a strojů s důrazem na správné zadání, kontrolu a převzetí investice.
Obsah semináře:
- specifikace investice z pohledu zadání pro výběrové řízení
- sestavení technického týmu pro investiční záměr
- základní požadavky na dodavatele z ohledem na české právo a technické normy
- seznam dokumentace požadované od dodavatele spolu s dílem
- seznam dokumentace požadované od dodavatele spolu se strojem
- převzetí investice od dodavatele
- aktivační protokol pro uvedení zařízení do provozu
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.30 - přednáška (2. část)
12.30 - 13.30 - oběd
13.30 - 15.00 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
18.9.2019
9:00 - 15:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na semináři se setkáte s pojmy jako:
Příprava a řízení investic, investice, investice do technických zařízení, investice do strojů, základní chyby v rámci investic do technických zařízení a strojů, pořizování technických zařízení a strojů, správné zadání investice, kontrola investice, převzetí investice, specifikace investice, investiční záměr, uvedení zařízení do provozu, aktivační protokol, atd...
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.