Seminář je určen pro:
všechny podnikatele, manažery a logistiky, kteří pochopili, že dobře zvládnutá logistika je zásadní konkurenční výhodou firmy
a chtějí tento poznatek rozvinout do konkrétních aktivit s minimálně dvouletým dosahem.
Co Vám seminář přinese:
Seminář je výrazně interaktivní - kombinuje výklad lektora s řešením modelových situací a řízenou diskusí dosažených výsledků.
Ze tří seminárních bloků je první věnován vizi rozvoje logistiky s horizontem 2020, druhý výzvám a sporným otázkám této vize a třetí systémům a technologiím, které na tyto otázky mohou odpovědět a výzvy naplnit.
Obsah semináře:
- Vize logistiky 2020
- Role logistiky ve firmě - dnešek a blízká budoucnost
- Diferenciace požadavků na logistiku - úroveň služeb zákazníkům a logistické náklady
- Formulace vize logistiky pro výrobce, pro obchod a pro poskytovatele služeb
- Výzvy a sporné otázky
- Jak organizovat logistiku ve firmě?
- Potenciál a slabiny konceptů SCM (Supply Chain Management)
- Kvalifikace personálu pro logistiku - požadavky a reálné možnosti
- Systémy a technologie
- Informační technologie - od základu po umělou inteligenci
- Nová generace spolupráce člověk-stroj
- Nová generace spolupráce člověk - člověk
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.00 - přednáška (2. část)
12.00 - 13.00 - oběd
13.00 - 14.30 - přednáška (3. část)
14.30 - 14.45 - odpolední coffee break
14.45 - 16.00 - přednáška (4. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
21.1.2019
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.