Seminář je určen pro:
Účetní, daňové poradce, auditory a všechny další profese, které musí řešit daně související s podnikáním fyzických a právnických osob.
Cíl semináře:
Cílem přednášky je seznámit především s novinkami v daňové a související legislativě od 1.1.2014 a s letošním vývojem daňové a související legislativy
Obsah semináře:
ZMĚNY V DANÍCH Z PŘÍJMŮ PRO ROK 2013: Solidární zvýšení daně, limitace uplatnění výdajů procentem z příjmů, omezení v uplatnění slevy na poplatníka.
ZMĚNY V PRŮBĚHU ROKU 2013: Novelizace obchodního zákoníku (nová úprava sankcí, pracovnělékařské služby atd.).
DAŇOVÉ ZMĚNY SOUVISEJÍCÍ S NOVÝM OBČANSKÝM ZÁKONÍKEM OD 1. 1. 2014: Např. významná novelizace zákona o daních z příjmů, zákona o dani z nemovitostí, zákona o dani z přidané hodnoty, zrušení daně dědické a daně darovací a převedení darů a dědictví do předmětu daní příjmů, náhrada současné daně z převodu nemovitostí daní z nabytí věcí nemovitých
DALŠÍ DAŇOVÉ ZMĚNY OD 1. 1. 2014: Osvobození podílů na zisku společníků s.r.o. od daně z příjmů fyzických osob, nová tvorba opravných položek k pohledávkám, novelizace daňového řádu (nová právní úprava daňových informačních schránek, platba daní inkasem z účtu), změny ve veřejnoprávním pojištění (nové podmínky pro účast na nemocenském pojištění, prvá etapa jednoho inkasního místa) a další daňové změny od 1. 1. 2014, které nesouvisí s rekodifikací soukromého práva.
DALŠÍ ZMĚNY OD 1. 1. 2014: Např. změny ve stavebním spoření, v omezení plateb v hotovosti, zákon, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty.
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – coffee break
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – coffee break
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Ing. Pavel Běhounek
Daňový poradce, člen Komory daňových poradců od roku 1994. V rámci daňového poradenství se kromě běžného poradenství specializuje zejména na problematiku zdanění fyzických osob (např. pronájem nemovitostí), hmotného majetku včetně automobilů a nemovitostí, nehmotného majetku a daňových aspektů s.r.o. (vztahy společníků a jednatelů ke společnosti,…
Termíny a místo konání
20.6.2013
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.