Seminář je určen pro:
- produktové specialisty firem dodávajících automatizační řešení
- technický a bezpečnostní management výrobních firem
- osoby odborně způsobilé v prevenci rizik (zaměřené na výrobní provozy),
- manažery jakosti a manažery systému bezpečnosti,
- pracovníky orgánů státního dozoru a jiných dotčených státních institucí,
- další profese dotčené zaváděním prvků digitalizace do výroby.
Cíl semináře:
cílem semináře podporovaného Sdružením automobilového průmyslu (AutoSAP) je seznámit účastníky, s čím je třeba počítat v oblasti údržby a bezpečnosti práce, pokud se firma rozhodne modernizovat výrobní inventář. Výklad odkáže na aktuálně platné požadavky v obou oblastech. Seminář se dotkne i aspektů přibližování firmy prostředí digitální ekonomiky a standardům iniciativy Průmysl 4.0.
Obsah semináře:
Seminář předvede vliv nově instalovaných nebo modernizovaných výrobních zařízení na oblast bezpečnosti a údržby. Účastníkům bude předveden systematický pohled na to, jak se tyto změny promítnou do přístupu k údržbě provozovaných zařízení.
- Provozujete stojní zařízení nebo jiné výrobní celky a provedli jste nebo plánujete jejich modernizaci?
- Rozhodli jste se namísto nákupu zcela nového zařízení vydat cestou modernizace stávajícího inventáře?
- Provádíte rozsáhlou opravu, nebo přesouváte zařízení mezi podniky společnosti, nebo mezi pracovišti?
- Integrujete nový výrobní celek do stávajícího systému?
- Včleňujete do výrobního inventáře automatizační prvky?
Pak potřebujete vědět:
- Jaká bezpečnostní specifika nově vzniklé pracoviště bude mít.
- Jak přistupovat k bezpečnosti na pracovištích charakteristických vzájemnou interakcí lidí a strojů (mj, také robotů a automatizovaných linek).
- Jak provést hodnocení rizik a jaké jsou zásady správné praxe při přijímání opatření na jejich odstranění.
- Jakou dokumentaci je třeba vést nejen pro nová zařízení ale také pro řešení bezpečnosti a údržby.
- Jak vést školení zaměstnanců v souvislosti s modernizací nebo změnami na pracovišti a přípravou na fungování v částečně či plně automatizovaném provozu.
- Kromě výkladu přednášejícího – předního odborníka na oblast bezpečnosti a údržby zazní také hledisko dodavatele těchto řešení.
Mediální partneři
Lektor
Termíny a místo konání
13.6.2017
9:00 - 15:30
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na tomto semináři se seznámíte s pojmy jako:
modernizace, integrace, údržba, bezpečnost, Průmysl 4.0, digitalizace
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.