Seminář je určen pro
pracovníky, kteří řeší užití autorských děl a uměleckých výkonů, zejména uzavírání licenčních smluv s autory a výkonnými umělci, nebo jednají s organizacemi pro hromadnou správu práv autorských a práv souvisejících s právem autorským (OSA, Dilia, Intergram, aj.), pro firmy a státní správu.
Obsah semináře
účastníci semináře se seznámí se základy autorského práva a jeho instituty: pojmem autorského díla, majetkovými a osobnostními právy autora, ochranou autorského práva atd. To vše z pohledu zadavatele zakázky.
1. Odpovědnost za porušení práv a předpisy, které odpovědnost upravují
2. Autorská práva
- Co je a co není dílo ve smyslu autorského zákona
- Rozdíl mezi inspirací a přetvořením cizího díla
- Parodie, recese v autorském díle – přípustnost nadsázky
- Převzetí cizích děl – možnosti užití (zákonné licence, smluvní licence)
- Díla na zakázku a co si u licencí pohlídat
- Souhlas autora a jeho úskalí
- Právo požadovat zdrojové soubory
- Sdílení děl online (fotky, videa, články) – kdy mohu sdílet dílo bez vědomí autora a kdy ne
- Autorská práva na sociálních sítích - Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram – smluvní podmínky a praktické příklady užití cizích děl
- Sankce za porušení autorských práv
- Autorské právo v souvislosti se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
3. Regulace reklamy
- Co je to reklama a jaké má právní mantinely
- Nekalá soutěž (a týká se vlastně veřejné sféry?), hranice mezi zákonnou a nezákonnou reklamou a potenciální hrozby
- Veřejnoprávní regulace reklamy a její dopad do komerční a nekomerční oblasti
4. Ochrana názvů a označení
- Ochranné známky a jejich funkce
- Užívání cizích názvů a ochranných známek na webových stránkách a sociálních sítích
- Doménové spory a možnosti jejich řešení
5. Ochrana osobnosti v PR a médiích
- Rozdíl mezi informacemi a názory
- Možnost užití jmen a identifikací osob na webových stránkách a ve veřejných prohlášeních
- Užití fotografií třetích osob
- GDPR a jeho dopad na veřejná i soukromá sdělení
Celý workshop je interaktivní, lektorka vše učí na praktických příkladech, paragrafy a definice vytahuje z rukávů jen na přání či dotazy účastníků.
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Termíny a místo konání
4.12.2019
9:00 - 12:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.