Seminář je určen pro:
- Společníky
- Jednatele
- Firemní právníky
- Účetní
- Daňové poradce
- Majitele
- Ředitele
Obsah semináře:
- Určeno společníkům a jednatelům společností s ručením omezeným, kteří nemají čas studovat účetní a daňovou legislativu a přitom by se v této problematice rádi orientovali.
- Co se skrývá za jednotlivými položkami výkazů účetní závěrky, např. za základním kapitálem či vlastním kapitálem. Proč obvykle nemá s.r.o. finanční prostředky ve výši nerozděleného zisku? Schvalování účetní závěrky, publikace údajů z účetní závěrky, zpráva o vztazích mezi propojenými osobami. Účetní hodnota společnosti ve vztahu k nárokům společníka odcházejícího ze společnosti, k nárokům dědiců společníka apod.
- Právní úprava daní z příjmů. Ceny mezi spojenými osobami, změna ve složení společníků, zdanění podílů na zisku, základní pravidla pro odpisování dlouhodobého majetku. Vývoj právní úpravy v posledních letech, očekávaný budoucí vývoj.
- Ostatní daně, zejména DPH (např. odpočet DPH na vstupu u automobilů), daň dědická, daň darovací a daň z převodu nemovitostí.
Přednáší:
- Ing. Pavel Běhounek, daňový poradce, Praha
Časový harmonogram semináře:
- 08:30 – 09:00 – Registrace účastníků
- 09:00 – 12:00 – Přednáška (1. část)
- 12:00 – 13:00 – Oběd
- 13:00 – 16:00 – Přednáška (2. část + diskuse)
Původní cena: 3 970 Kč + 19 % DPH
Současná cena: 3 176 Kč + 19% DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
2 858 Kč + 19 % DPH (ušetříte 318,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
2 541 Kč + 19 % DPH (ušetříte 635,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMDAJS.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře na svou emailovou plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- Účast na semináři
- Studijní a pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícím
- Zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra
- Oběd
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.