Seminář je určen pro:
- účetní
- hlavní účetní
- finanční ředitele
- ekonomy
- daňové poradce
Obsah semináře:
- vymezení hmotného a nehmotného majetku (dlouhodobý, drobný, rozdílné hranice v účetním a daňovém pojetí)
- účetní odpisy (zásady pro účetní odpisování, způsob odpisování, odpisový plán)
- daňové odpisy - rozdělení (odpisovaný a neodpisovaný majetek, daňové odpisové skupiny, přeřazování majetku)
- rovnoměrně odpisy (možnosti urychlení v 1. roce, přerušení odpisů - za jakých podmínek, uplatnění odpisů nižších)
- zrychlené odpisy (možnosti dalšího urychlení v 1. roce, přerušení odpisů - za jakých podmínek, náprava chybných odpisů)
- srovnání rovnoměrných a zrychlených odpisů (výhody a nevýhody, kdy co použít)
- daňové odpisy ve speciálních případech (prodej majetku, transformace, pokračování v odpisování)
- vyčíslení rozdílu mezi daňovými a účetními odpisy v daňovém přiznání (způsob zachycení v přiznání právnických a fyzických osob)
- odpisy v roce vyřazení majetku (postup při vyřazení majetku z účetního a daňového hlediska, účetní a daňová zůstatková cena, vyčíslení rozdílu a uvedení v přiznání)
- odpisy osobního automobilu (postup při omezení vstupní ceny)
Přednáší:
RNDr. Ivan Brychta – daňový poradce od r. 1995, certifikovaný bilanční účetní od r. 1998
- v r. 1984 vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze
- od r. 1994 se zabývá vývojem ekonomických aplikací, zejména účetnictvím
- od r. 1995 daňový poradce, spolupráce při auditech společností, odborné poradenství (daně, metodika účetnictví, softwarová podpora a analýza), a to jak v rámci auditorských a daňových společností, tak v současné době samostatně
- rozsáhlá publikační a přednášková činnost v oblasti daňového práva a účetnictví
- se společností Verlag Dashöfer, s.r.o. spolupracuje od r. 1997
Po absolvování semináře:
- budete seznámeni se zásadami pro účetní odpisování
- budete vědět, jak postupovat při vyřazení majetku z účetního a daňového hlediska
Časový harmonogram semináře:
- 08:30 – 09:00 – prezence účastníků
- 09:00 – 12:00 – přednáška
- 12:00 – 12:30 – přestávka (občerstvení)
- 12:30 – 14:00 – přednáška
Cena: 2 970 Kč + 19 % DPH
Slevy:
Cena za 1 osobu při objednávce 3 – 5 osob (sleva 10 %):
2 673 Kč + 19 % DPH (ušetříte 297,- Kč)
Cena za 1 osobu při objednávce 6 a více osob (sleva 20 %):
2 376 Kč + 19 % DPH (ušetříte 594,- Kč)
Množstevní sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.
Dotazy týkající se problematiky semináře, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz s označením: SMDUO. Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.
Spojení: Každý účastník obdrží cca 1 týden před konáním semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.
V ceně je zahrnuto:
- účast na semináři,
- studijní či pracovní materiál k semináři zpracovaný přednášejícími,
- zodpovězení dotazů v rámci diskusního fóra,
- občerstvení
Lektor
Termíny a místo konání
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.