Seminář

Datové schránky v praxi

- vlastnosti, výhody, přednosti i úskalí používání

Naučte se efektivně pracovat s datovou schránkou

MVDr. Milan Vodička

Seznamte se s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich využívání. Zaměříme se především na praktické příklady, problémy a konkrétní situace, včetně judikatury.

Obsah semináře:

  • Jak fungují datové schránky? Výhody a nevýhody
  • Typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost – nově od 2023
  • Základy ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla)
  • Přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem
  • Zabezpečení datové schránky, možnosti
  • Podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu
  • Náhrada podpisu použitím datové schránky
  • Osoby oprávněné a osoby pověřené
  • Doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava
  • Doručovací fikce, důsledky nevybírání datové schránky
  • Judikatura, praktické tipy a triky
  • Ukázky práce s písemnostmi v datové schránce
  • Mohu nebo musím použít datovou schránku?
  • Datová schránka nově v zákoníku práce
  • Ověření identity na Internetu prostřednictvím datové schránky
  • Využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, MOJE daně)
  • Výpisy z rejstříků (trestů, bodové hodnocení řidiče, obchodní, živnostenský ad.)
  • Archivace písemností a zpráv z datové schránky
  • Autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak
  • Nástroje na používání datové schránky, ukázka
  • Diskuse, dotazy

Seminář je určen:

podnikatelům, živnostníkům, účetním, členům statutárních orgánů, auditorům, asistentům daňových poradců nebo advokátů apod.

Výhody pro Vás

Bezproblémový přenos
  • Zúčastněte se on-line, je to snadné.
  • Ušetříte čas a náklady na dopravu.
  • Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
  • Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
  • Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
  • Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
  • Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Sledujte i ze záznamu
  • Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
  • Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
  • Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
  • K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.

Lektor

MVDr. Milan Vodička

Od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, člen Prezidia a vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Dlouholeté zkušenosti s vedením společností v oblasti IT, bohatá přednášková a publikační činnost.

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

10.6.2024

9:00 - 13:00

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
datová schránka datovka