Základní smluvní podmínky
Obchodní podmínky pro prezenční a online semináře
společnosti Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r.o., se sídlem Praha 6 - Vokovice, Evropská 423/178, PSČ 160 00, IČO: 452 45 681, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 7702 (dále jen „nakladatelství“). Tyto obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi zákazníkem a nakladatelstvím a jsou pro smluvní strany závazné. Smluvní vztah mezi zákazníkem a nakladatelstvím vzniká na základě odeslané objednávky.
Prezenční semináře
Jak se přihlásit – Platební a dodací podmínky
- Seminářem se rozumí prezenční veřejný seminář, konference, certifikovaný vzdělávací kurz, akademie.
- Přihláška na seminář Vám bude po jejím převzetí a zaevidování potvrzena e-mailem. Na seminář budete zařazeni v pořadí, ve kterém bude Vaše přihláška doručena. Seminář se uskuteční pouze v případě, že se na něj přihlásí dostatečný počet účastníků. V případě překročení kapacity semináře nebo nedostatečného počtu přihlášených Vám nabídneme náhradní termín nebo seminář, příp. zrušení přihlášky. Odeslání přihlášky představuje závaznou objednávku a zavazuje Vás k jejímu zaplacení.
- Po přihlášení Vám bude zaslána zálohová faktura, jejíž splatnost je 14 dní. Úhradu ceny semináře je možné učinit také prostřednictvím platební karty online (akceptujeme platební karty VISA a Mastercard).
- V případě úhrady ceny semináře na základě zálohové faktury, proveďte platbu včetně DPH výhradně pod variabilním symbolem uvedeným na zálohové faktuře.
- Po připsání ceny semináře na náš účet Vám bude zaslán daňový doklad.
- 7 dní před termínem konání semináře Vám e-mailem zašleme pozvánku s plánkem cesty a další důležité informace o semináři. Bližší informace o semináři naleznete rovněž na webových stránkách kursy.cz.
- Vstup na seminář Vám bude umožněn pouze po úhradě ceny semináře. Platby v hotovosti v místě konání semináře jsou možné pouze po předchozí domluvě.
- Cena semináře zahrnuje občerstvení během semináře a materiály.
- Nakladatelství si vyhrazuje právo na případnou změnu lektora, místa konání, obsahu a formy semináře (změna z prezenční na online formu) či na zrušení semináře. O všech změnách Vás budeme informovat písemně, telefonicky či prostřednictvím e-mailu.
- V případě objednávky pro osoby, které nejsou shodné s osobou objednatele, objednatel prohlašuje, že disponuje právními tituly ostatních nahlašovaných účastníků pro zpracování osobních údajů v souladu s Podmínkami zpracování osobních údajů Verlag Dashöfer.
- Účastník semináře bere na vědomí a souhlasí s tím, že nakladatelství může v průběhu semináře pořizovat celkový či částečný zvukový a/nebo obrazový záznam, záznamy archivovat a dále je využívat. Při registraci bude účastník informován, zda bude záznam pořizován, a bude mu umožněno odmítnout zveřejnění těch částí záznamu, na kterých by byl zachycen.
- Účastník semináře bere na vědomí, že na semináři je zakázáno pořizovat jakékoli obrazové, zvukové či zvukově-obrazové záznamy samotnými účastníky, a zavazuje se tento zákaz respektovat.
- Na seminář je možno vyslat po předchozím písemném upozornění nakladatelství náhradní osobu. Semináře je oprávněna zúčastnit se pouze osoba, která je v přihlášce uvedena jako účastník semináře anebo osoba náhradníka za podmínek stanovených v předchozí větě. Pouze této osobě a výlučně pro ni poskytuje nakladatelství oprávnění zúčastnit se semináře a užívat poskytovaný obsah včetně odborných materiálů.
- Účastník není oprávněn poskytnutý obsah semináře či jiné záznamy jakkoli dále sdílet, rozmnožovat či jinak zpřístupňovat třetím osobám. Pro užívání obsahu semináře více osobami je nezbytné zakoupit si u nakladatelství odpovídající množství licencí. Za tímto účelem nás kontaktujte na e-mailu: info@kursy.cz.
- Pokud není v přihlášce uveden účastník anebo osoba náhradníka, považuje se za účastníka sám objednatel, resp. osoba, která za něj v dané věci jedná.
- V případě porušení těchto podmínek není objednatel oprávněn obsah semináře dále užívat a ztrácí právo na jakoukoli náhradu za uhrazenou cenu semináře. Objednatel je současně povinen uhradit nakladatelství způsobenou škodu včetně náhrady nákladů a jakýchkoli nároků vznesených ze strany třetích osob vůči nakladatelství.
- Obsah semináře podléhá autorskoprávní ochraně.
Slevy
Nakladatelství poskytuje tyto slevy z ceny semináře:
- 10% slevu z ceny semináře získáte při odeslání přihlášky pro 3-5 účastníků.
- 20% slevu z ceny semináře získáte při odeslání přihlášky pro 6 a více účastníků.
- Sleva Vám bude automaticky odečtena na zálohové faktuře anebo při online platbě.
- Uvedené slevy se vztahují pouze na současné objednávky více účastníků z jedné organizace na jeden termín shodného odborného semináře. Objednávky od jedné organizace na více termínů seminářů se nesčítají.
- Výše uvedené slevy nelze kombinovat s jinými slevami, zákazník vždy obdrží na faktuře anebo při online platbě nejvyšší slevu, kterou je možné na daný seminář uplatnit.
Storno podmínky
- Přihláška na seminář je závazná. Bezplatně ji můžete zrušit nejpozději 14 dní před konáním semináře. Zrušení přihlášky musí být provedeno písemně (postačí e-mailem na info@kursy.cz).
- Pokud přihlášku zrušíte 2-13 dní před konáním semináře, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny každého objednaného semináře.
- V ostatních případech jste povinni uhradit plnou cenu semináře.
- Storno poplatky budou započteny proti řádné úhradě ceny semináře.
Zákaznický servis
Na všechny dotazy týkající se seminářů Vám rádi odpovíme v pracovních dnech od 8:30 do 16:30 na tel. čísle + 420 222 539 333 nebo + 420 222 539 301.
Součástí objednávky je také informační služba E-mailové noviny, která upozorňuje na nejnovější legislativní novinky v dané oblasti. Služba není podmínkou účasti na semináři a je možné ji v patičce e-mailu odhlásit. Zároveň je možné tuto službu dále využívat i po absolvování objednaného semináře.
Vaše otázky, postřehy a připomínky můžete zaslat na naši e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Doplňující informace k zasílání obchodních sdělení a zpracování osobních údajů
Pokud se účastníte seminářů pořádaných námi ve spolupráci s dalšími školiteli a společnostmi, v nichž školitelé působí (dále jen „školitelé“), mohou Vám tito školitelé zasílat novinky, nabídky svých seminářů či jiná obchodní sdělení, a to v rozsahu povoleném zákonem (ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o službách informační společnosti a a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679). Pro tyto účely budou tito školitelé zpracovávat Vaše osobní údaje: jméno, příjmení, e-mailová adresa a telefonní číslo, a to po dobu 3 let. Z odběru těchto novinek se můžete kdykoliv odhlásit klikem na odkaz v obchodním sdělení, které Vám zašlou, nebo na jejich kontaktní e-mailové adrese. Seznam školitelů najdete zde.
V případě vzniku sporu mezi objednatelem - spotřebitelem a nakladatelstvím, který se nepodaří vyřešit smírně, je objednatel oprávněn obrátit se na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, jímž je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
Je-li objednatel zahraniční osobou, bere na vědomí, že vzájemný vztah mezi ním a nakladatelstvím se řídí právním řádem České republiky a pro případné spory je věcně a místně příslušným soud v České republice.
Online webináře
Jak se přihlásit – Platební a dodací podmínky
- Webinářem se rozumí online seminář, konference, certifikovaný vzdělávací kurz, akademie.
- Přihláška na webinář Vám bude po jejím doručení a zaevidování potvrzena e-mailem. Na webinář budete zařazeni v pořadí, ve kterém bude Vaše přihláška doručena. Webinář se uskuteční pouze v případě, že se na něj přihlásí dostatečný počet účastníků. V případě překročení kapacity webináře nebo nedostatečného počtu přihlášených Vám nabídneme náhradní termín nebo jiný webinář, příp. zrušení přihlášky. Odeslání přihlášky představuje závaznou objednávku a zavazuje Vás k jejímu zaplacení.
- Po přihlášení Vám bude zaslána zálohová faktura, jejíž splatnost je 14 dní. Úhradu ceny webináře je možné učinit také prostřednictvím platební karty online (akceptujeme platební karty VISA a Mastercard).
- V případě úhrady ceny webináře na základě zálohové faktury, proveďte platbu včetně DPH výhradně pod variabilním symbolem uvedeným na zálohové faktuře.
- Po připsání ceny webináře na náš účet Vám bude zaslán daňový doklad.
- 1 den před termínem konání webináře Vám e-mailem zašleme pozvánku s pokyny a odkazem, jak se na webinář přihlásit. Bližší informace o obsahové náplni webináře naleznete rovněž na webových stránkách kursy.cz.
- Úhradu ceny webináře musíme obdržet na účet nejpozději v průběhu pracovního dne, který předchází dni konání webináře, tak aby bylo možné ověřit došlou platbu. Vstup na webinář Vám bude umožněn pouze po úhradě ceny webináře, ledaže se v jednotlivém případě nakladatelství a objednatel domluví písemně jinak. V takovém případě nakladatelství výslovně upozorňuje objednatele na to, že účast na webináři bez úhrady ceny webináře je bezdůvodným obohacením objednatele a nakladatelství bude v takovém případě úhradu ceny webináře společně s příslušenstvím vymáhat. Cena webináře zahrnuje podkladové materiály. Cena webináře nezahrnuje náklady na využívání elektronických prostředků pro přístup k webináři ze strany uživatele (internetové připojení atp.). Objednatel, resp. uživatel webináře, tak bere na vědomí, že pro přístup k webináři využije vlastních elektronických prostředků. Jejich využívání a cena se řídí tarifem, který má objednatel uzavřený s poskytovatelem takové služby.
- Nakladatelství si vyhrazuje právo na případnou změnu lektora, změnu obsahu webináře, změnu aplikace, přes kterou je webinář spuštěn či na zrušení webináře. O všech změnách Vás budeme informovat písemně, telefonicky či prostřednictvím e-mailu.
- V případě objednávky pro osoby, které nejsou shodné s osobou objednatele, objednatel prohlašuje, že disponuje právními tituly ostatních nahlašovaných účastníků pro zpracování osobních údajů v souladu s Podmínkami zpracování osobních údajů Verlag Dashöfer.
- Účastník webináře bere na vědomí, že nakladatelství může v průběhu webináře pořizovat celkový či částečný zvukový a/nebo obrazový záznam, záznamy archivovat a dále je využívat. Při registraci bude účastník informován, zda bude záznam pořizován, a bude mu umožněno odmítnout zveřejnění těch částí záznamu, na kterých by byl zachycen.
- Účastník webináře bere na vědomí, že na webináři je zakázáno pořizovat jakékoli obrazové, zvukové či zvukově-obrazové záznamy samotnými účastníky (např. screenshoty či nahrávky), a zavazuje se tento zákaz respektovat.
- Webináře je oprávněna účastnit se pouze osoba, která je v přihlášce uvedena jako účastník webináře anebo po předchozím písemném upozornění nakladatelství osoba náhradníka. Pouze této osobě a výlučně pro ni poskytuje nakladatelství oprávnění zúčastnit se webináře a užívat poskytovaný obsah včetně odborných materiálů.
- Účastník není oprávněn poskytnutý obsah webináře, jakož ani přístupové kódy na webinář či jiné záznamy jakkoli dále sdílet, rozmnožovat či jinak zpřístupňovat třetím osobám. Pro užívání obsahu webináře více osobami je nezbytné zakoupit si u nakladatelství odpovídající množství licencí. Za tímto účelem nás kontaktujte na e-mailu: info@kursy.cz.
- Pokud není v přihlášce uveden účastník, považuje se za účastníka sám objednatel, resp. osoba, která za něj v dané věci jedná.
- V případě porušení těchto podmínek není objednatel oprávněn obsah webináře dále užívat a ztrácí právo na jakoukoli náhradu za uhrazenou cenu webináře. Objednatel je současně povinen uhradit nakladatelství způsobenou škodu včetně náhrady nákladů a jakýchkoli nároků vznesených ze strany třetích osob vůči nakladatelství.
- Obsah webináře podléhá autorskoprávní ochraně.
Slevy
Nakladatelství poskytuje tyto slevy z ceny webináře:
- 10% slevu z ceny webináře získáte při odeslání přihlášky pro 3-5 účastníků.
- 20% slevu z ceny webináře získáte při odeslání přihlášky pro 6 a více účastníků.
- Sleva Vám bude automaticky odečtena na zálohové faktuře anebo při online platbě.
- Uvedené slevy se vztahují pouze na současné objednávky více účastníků z jedné organizace na jeden termín shodného odborného webináře. Objednávky od jedné organizace na více termínů webinářů se nesčítají.
- Výše uvedené slevy nelze kombinovat s jinými slevami, zákazník vždy obdrží na faktuře anebo při online platbě nejvyšší slevu, kterou je možné na daný webinář uplatnit.
Storno podmínky
- Přihláška na webinář je závazná. Bezplatně ji můžete zrušit nejpozději 14 dní před konáním webináře. Zrušení přihlášky musí být provedeno písemně (postačí e-mailem na info@kursy.cz).
- Pokud přihlášku zrušíte 2-13 dní před konáním webináře, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny každého objednaného webináře.
- V ostatních případech jste povinni uhradit plnou cenu webináře.
- Storno poplatky budou započteny proti řádné úhradě ceny webináře.
Zákaznický servis
Na všechny dotazy týkající se webinářů Vám rádi odpovíme v pracovních dnech od 8:30 do 16:30 na tel. čísle + 420 222 539 333 nebo + 420 222 539 301.
Součástí objednávky je také informační služba E-mailové noviny, která upozorňuje na nejnovější legislativní novinky v dané oblasti. Služba není podmínkou účasti na webináři a je možné ji v patičce e-mailu odhlásit. Zároveň je možné tuto službu dále využívat i po absolvování objednaného webináře.
Vaše otázky, postřehy a připomínky můžete zaslat na naši e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Doplňující informace k zasílání obchodních sdělení a zpracování osobních údajů
Pokud se účastníte webinářů pořádaných námi ve spolupráci s dalšími školiteli a společnostmi, v nichž školitelé působí (dále jen „školitelé“), mohou Vám tito školitelé zasílat novinky, nabídky svých seminářů či jiná obchodní sdělení, a to v rozsahu povoleném zákonem (ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o službách informační společnosti a a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679). Pro tyto účely budou tito školitelé zpracovávat Vaše osobní údaje: jméno, příjmení, e-mailová adresa a telefonní číslo, a to po dobu 3 let. Z odběru těchto novinek se můžete kdykoliv odhlásit klikem na odkaz v obchodním sdělení, které Vám zašlou, nebo na jejich kontaktní e-mailové adrese. Seznam školitelů najdete zde.
V případě vzniku sporu mezi objednatelem-spotřebitelem a nakladatelstvím, který se nepodaří vyřešit smírně, je objednatel oprávněn obrátit se na věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, jímž je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
Je-li objednatel zahraniční osobou, bere na vědomí, že vzájemný vztah mezi ním a nakladatelstvím se řídí právním řádem České republiky a pro případné spory je věcně a místně příslušným soud v České republice.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 28. 5. 2021.
Všeobecné obchodní podmínky
Za offline produkty se pro účely těchto všeobecným obchodních podmínek pro offline produkty (dále také „VOP-T“) považují veškeré produkty vydávané nakladatelstvím v papírové podobě, zejména pak příručky, časopisy (newslettery) a brožury a taktéž softwarové produkty nakladatelství na CD-ROMu (dále také „offline produkty“). Tyto VOP-T se vztahují na všechny offline produkty nakladatelství včetně jejich aktualizací a doplňků, není-li dále uvedeno jinak.
- Kupní smlouva mezi objednatelem a nakladatelstvím vzniká u objednávek offline produktů nakladatelství učiněných elektronicky v internetovém obchodu nakladatelství okamžikem odeslání On-line objednávky. Podmínkou odeslání On-line objednávky je odsouhlasení těchto VOP-T, které se tak stávají právně závazné pro obě smluvní strany.
- V případě objednání offline produktu jakýmkoli jiným způsobem vzniká kupní smlouva mezi objednatelem a nakladatelstvím zaplacením faktury. Úhradou faktury se stávají VOP-T právně závaznými pro obě smluvní strany.
- K uváděným cenám produktů nakladatelství se připočítává DPH v zákonné výši, balné a poštovné.
- Nebylo-li ujednáno jinak, zasílá nakladatelství po uskutečnění objednávky (základní/první) offline produkt na dobírku a v zásilce je vždy přiložena faktura, která je uhrazena dobírkou.
- Objednatel má možnost do 14 dnů od doručení produktu zrušit kontrakt bez udání důvodu. Objednatel v tom případě doručí zásilku spolu s fakturou na adresu POLY+, spol. s r.o., Plzeňská 155/113, 150 00 Praha 5. Číslo účtu pro navrácení peněz je třeba uvést vedle čárového kódu na faktuře příp. zaslat spolu s variabilním symbolem faktury na adresu 5. info@dashofer.cz. Podmínkou je vrácení nepoužitého produktu (v případě softwaru pouze za dodržení podmínky, že nedojde k jakémukoli porušení obalu s licenčním kódem ani k užití licenčního kódu při aktivaci programu). Po splnění těchto podmínek budou peníze vráceny v plné výši do 30 dnů.
- Aktualizační servis: Příručky a software na CD-ROMu jsou nakladatelstvím automaticky aktualizovány. Objednáním produktu objednatel výslovně s touto aktualizací souhlasí. Aktualizace produktů je zajišťována prostřednictvím bezpečně uzavřeného obalu s licenčním kódem, který zasílá nakladatelství poštou s přiloženou fakturou anebo elektronicky. Objednatel má možnost každou z těchto placených aktualizací do 14 dnů od doručení aktualizace zaslat na vlastní náklady zpět nebo písemně sdělit s dostatečným časovým předstihem nakladatelství, že o zasílání aktualizací nemá zájem. V případě zaslání aktualizace zpět nakladatelství je objednatel povinen zajistit, aby aktualizace byla vrácena kompletní a v neporušeném stavu (v případě softwaru nesmí být jakkoli porušen obal s licenčním kódem ani přidělený licenční kód nesmí být použit při aktivaci programu nebo jakkoli neoprávněně uchován), jinak objednatel odpovídá nakladatelství za vzniklou škodu. Kupní smlouva ohledně aktualizace offline produktu vzniká a vlastnické právo k aktualizaci offline produktu přechází z nakladatelství na objednatele až okamžikem zaplacení ceny aktualizace objednatelem. Nakladatelství si vyhrazuje právo změnit rozsah a podobu nosiče aktualizace, jakož i cenu aktualizace.
- V případě, že dojde k porušení obalu s licenčním kódem, k užití tohoto licenčního kódu při aktivaci programu nebo jeho neoprávněnému uchování, není objednatel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku oprávněn odstoupit od jakékoli uzavřené smlouvy související s produktem, a to i v případě, je-li objednatelem podnikatel a objednávka je učiněna v souvislosti s jeho podnikatelskou činností.
- Součástí aktualizačního servisu příručky a software na CR-ROMu a součástí předplatného časopisu je bezplatný přístup do Zákaznického portálu 24. Zákaznický portál 24 nabízí objednateli příručky přístup ke všem aktuálním novinkám a legislativním změnám v příslušné oblasti.
- Předplatné aktualizací a doplňků příručky a/nebo software na CD-ROMu (JAABO): Smlouva o ročním předplatném aktualizací a doplňků příručky a/nebo software na CD-ROMu (dále také „smlouva o předplatném aktualizací“) se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu předplatného uvedenou v objednávce a ve faktuře. Předplatné se vztahuje na období jednoho roku, které nemusí být shodné s rokem kalendářním. Počet aktualizací a doplňků zasílaných nakladatelstvím během předplatného období objednateli je uveden na faktuře. Nakladatelství fakturuje předplatné aktualizací a doplňků předem na celé předplatné období fakturou. Smlouva o předplatném aktualizací se vždy automaticky prodlužuje o další předplatné období, jehož délka je shodná s délkou předcházejícího předplatného období, nedoručí-li nejpozději 12 týdnů před uplynutím posledního čtvrtletí předplaceného období uvedeného na faktuře jakákoli ze smluvních stran druhé smluvní straně emailem nebo dopisem učiněné oznámení, že o automatické prodloužení předplatného aktualizací a doplňků nemá zájem. Obě smluvní strany s automatickým prodlužováním smlouvy o předplatném aktualizací výslovně souhlasí. Po celou dobu platnosti smlouvy o předplatném aktualizací je objednatel povinen platit nakladatelství předplatné navýšené o DPH, poštovné a balné.
- Předplatné časopisu: Smlouva o předplatném časopisu se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu předplatného uvedenou v objednávce a ve faktuře. Základní dílo časopisu v pořadači zasílá nakladatelství na dobírku. V zásilce je přiložena faktura na první fakturační období, která je uhrazena dobírkou. Smlouva o předplatném časopisu se vždy automaticky prodlužuje o další předplatné období, jehož délka je shodná s délkou předcházejícího předplatného období, nedoručí-li nejpozději 43 dnů před uplynutím předplaceného období uvedeného na faktuře jakákoli ze smluvních stran druhé smluvní straně emailem nebo dopisem učiněné oznámení, že o automatické prodloužení předplatného nemá zájem. Obě smluvní strany s automatickým prodlužováním smlouvy o předplatném časopisu výslovně souhlasí. Po celou dobu její platnosti je objednatel povinen platit nakladatelství předplatné navýšené o DPH, poštovné a balné. Nakladatelství si vyhrazuje právo měnit rozsah a podobu nosiče dodaného časopisu.
- Ke vzniku kupní smlouvy mezi nakladatelstvím a objednatelem resp. smlouvy o předplatném časopisu a/nebo smlouvy o předplatném aktualizací dojde vždy s výhradou ztráty schopnosti nakladatelství předmětnou smlouvu plnit.
- Nakladatelství je oprávněno s ohledem na vývoj cen zvýšit cenu na druhé a každé následující předplatné období, a to maximálně o výši průměrného ročního indexu spotřebitelských cen vyhlášeného Českým statistickým úřadem pro poslední celý předcházející kalendářní rok navýšeného až o 3 procentní body (dále jen „Index“). Nakladatelství je oprávněno zvýšení ceny předplatného o Index provést rovněž po uplynutí více předplatných období, a to o Index za tolik předcházejících kalendářních let, kolik uplynulo předplatných období od předchozího zvýšení ceny nebo od uzavření kupní smlouvy. K úpravě ceny předplatného dle tohoto ustanovení není třeba uzavírat dodatek ke smlouvě a nakladatelství je oprávněno provést zvýšení cen předplatného bez předchozího upozornění objednatele.
- Nakladatelství odešle objednateli fakturu na další předplatné období vždy nejpozději 4 týdny před koncem stávajícího předplaceného období resp. v případě smlouvy o předplatném aktualizací 4 týdny před koncem posledního čtvrtletí předplaceného období.
- Dojde-li ze strany objednatele k prodlení se zaplacením ceny offline produktu, aktualizace a/nebo předplatného, je nakladatelství oprávněno požadovat od objednatele zaplacení nákladů spojených s vymáháním každé pohledávky ve výši 1200 Kč v souladu s nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
- Objednatel je povinen nakladatelství bez zbytečného odkladu oznámit jakékoli změny údajů, které uvedl při uskutečnění objednávky.
- Pro účely řádného doručování offline produktu a jeho aktualizací je objednatel povinen zajistit volný přístup ke své řádně označené a dostatečně prostorné poštovní schránce.
- Offline produkt a jeho aktualizace podléhají autorskoprávní ochraně. Případné kopie částí offline produktu a jeho aktualizací je oprávněn si pořizovat pouze objednatel a to výlučně pro svou osobní potřebu. Právo užívat offline produkt a jeho aktualizace je nepřenosné. Offline produkt včetně jeho aktualizací nesmí být objednatelem ani nikým jiným bez předchozího souhlasu nakladatelství jakkoli rozmnožován nad výše uvedený rámec, rozšiřován, pronajímán, propachtován, vystavován či půjčován třetím osobám a jeho obsah nesmí být sdělován v jakékoli formě veřejnosti.
- Nakladatelství nenese jakoukoli odpovědnost za správnost či úplnost obsahu offline produktu a/nebo jeho aktualizací a za případnou škodu či nemajetkovou újmu způsobenou přímo či nepřímo užitím obsahu offline produktu a/nebo jeho aktualizací. Ustanovení § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se na odpovědnost nakladatelství neuplatní.
- Veškerá práva k offline i on-line produktům, a to v jakékoliv podobě, jsou výhradním vlastnictvím nakladatelství a podléhají ochraně podle zákona č. 121/2000 Sb. (autorský zákon), zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) a podle předpisů upravujících ochranu průmyslových práv, v platném znění. Všechna práva nakladatelství jsou vyhrazena, zejména pak právo na kopírování, distribuci a překlad produktů. Výslovně si pak nakladatelství vyhrazuje právo na zhotovování rozmnoženin produktů za účelem automatizované analýzy textů nebo dat v digitální podobě; tuto výhradu nakladatelství zahrnulo ve strojově čitelné podobě i do svého digitalizovaného obsahu. Bez předchozího písemného souhlasu nakladatelství nesmí být žádná část produktu jakýmkoli dostupným způsobem zpracovávána, zveřejňována, šířena či ukládána. To se vztahuje i na použití elektronických off-line systémů.
- V případě potřeby (oznámení, reklamace, stížnosti atp.) může objednatel kontaktovat nakladatelství na emailové adrese info@dashofer.cz nebo prostřednictvím kontaktů uvedených na www.dashofer.cz.
- Není-li uvedeno jinak, mohou být veškerá oznámení adresovaná objednateli nakladatelstvím činěna ve formě elektronické zprávy adresované na emailovou adresu objednatele. Nakladatelství je dále oprávněno zasílat faktury a daňové doklady objednateli elektronicky, případně poštou.
- Není-li v objednávce výslovně uvedeno jinak, má se za to, že objednatel je podnikatel a objednávku činí v souvislosti se svou podnikatelskou činností. V těchto případech se na právní vztah mezi objednatelem a nakladatelstvím neuplatní ustanovení § 1799 a § 1800 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zákonná práva objednatelů – spotřebitelů nejsou tímto ustanovením dotčena.
- Objednatel prohlašuje, že bere na vědomí, že jím sdělené údaje mohou být použity k marketingovému výzkumu, reklamě, navázání obchodů a nabízení produktů a služeb v souladu s § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů), a to pro stávající i budoucí produkty, popř. služby nebo jiná média ve skupině Verlag Dashöfer.
- Případné soudní spory vyplývající z právních vztahů mezi objednatelem a nakladatelstvím bude rozhodovat obecný soud místně příslušný podle sídla nakladatelství.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky pro offline produkty tvoří nedílnou součást kupní smlouvy resp. smlouvy o předplatném časopisu a/nebo smlouvy o předplatném aktualizací. Nakladatelství je oprávněno v případě potřeby tyto VOP-T jednostranně změnit. O takovéto změně bude objednatel vždy s dostatečným časovým předstihem písemně, elektronicky emailem anebo na internetových stránkách nakladatelství informován a bude mít možnost změnu VOP-T odmítnout a smlouvu z tohoto důvodu ukončit.
- V případě rozporu mezi ustanovením kupní smlouvy resp. smlouvy o předplatném časopisu a/nebo smlouvy o předplatném aktualizací a těmito VOP-T má příslušné smluvní ustanovení před VOP-T přednost.
- Společnost Verlag Dashöfer, nakladatelství,spol.s r.o. se sídlem Praha 6 - Vokovice, Evropská 423/178, PSČ 160 00, IČO: 452 45 681, je zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 7702.