Dne 22. února 2017 a následně dne 28. února 2017 jako druhá revize byl zveřejněn upravený text návrhu nového evropského nařízení o zdravotnických prostředcích, v němž je zapracován postoj Rady v prvním čtení k přijetí návrhu nařízení. Tento seminář na změny aktuálně reaguje.
Seminář je určen pro
manažery jakosti nemocnic, pracovníky MTZ nemocnic, odpovědné pracovníky ambulantních pracovišť, biomedicínské inženýry a techniky, specialisty nelékařských zdravotnických povolání, privátní lékaře
Cíl semináře
seznámit účastníky s novou legislativou z oblasti zdravotnických prostředků a poskytnout jim zkrácený návod na minimalizaci rizik z porušení duševního vlastnictví a odpovědnosti za výrobek.
Obsah semináře
seminář zpracovává z pohledu uživatele zdravotnických prostředků nové evropské nařízení o zdravotnických prostředcích. Poskytuje spektrum informací k zajištění splnění povinností, které jsou stanoveny pro poskytovatele zdravotních služeb. Přispívá k nastavení procesu minimalizace rizik a eliminace možných sankcí ze strany státního dozoru. Klíčovým tématem je dokumentační zajištění pro používané zdravotnické prostředky včetně výkladu povinností výrobců a distributorů zdravotnických prostředků, a to zejména ve vztahu ke kupujícím těchto prostředků.
Časový harmonogram semináře
11:00 – 11:30 prezence
11:30 - zahájení, představení
11:30 – 13:00 první blok semináře
13:00 – 13:30 přestávka s občerstvením
13:30 – 14:30 druhý blok semináře
14:30 – 14:40 coffee break
14:40 – 15:40 třetí blok semináře
15:40 – 15:50 coffee break
15:50 – 16:50 čtvrtý blok semináře, závěrečná diskuze
Změny v harmonogramu vyhrazeny.
Lektor
Termíny a místo konání
25.5.2017
11:30 - 16:50
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.