Program
Zahájení konference
1. Základní právní úprava podnikání a specifika internetového podnikání, zákon o ochraně spotřebitele - JUDr. Roman Cholasta
- Jaké formy podnikání jsou nejčastější pro provoz e-shopu a jaké jsou jejich výhody a nevýhody?
- Co je z pohledu zákona jinak v případě podnikání online?
- Na jaké registrace myslet mimo ty povinné? Ochrana značky, kolize s označeními jiných osob.
- Práva duševního vlastnictví a nekalá soutěž na internetu - na co vše si dát pozor.
- Zákon o ochraně spotřebitele - stěžejní oblasti úpravy a kde se při podnikání projevují?
- Důsledky porušení zákona o ochraně spotřebitele.
2. Obchodní podmínky, reklamace a spory - JUDr. Roman Cholasta
- nejdůležitější aspekty obchodních podmínek jakožto dokumentu, který obsahuje většinu náležitostí zákaznických smluv
- co musí obchodní podmínky obsahovat, jak by měl takový dokument vypadat a jak s takovým dokumentem nakládat vůči zákazníkům a při jeho změnách
- reklamace, jejich zachycení v dokumentaci a zákonné požadavky na podnikatele
- spory se zákazníky v kontextu povinnosti účastnit se mimosoudního řešení sporů
- praktické tipy a ukázky
3. GDPR, cookies a souhlasy pro e-shopy, zasílání obchodních sdělení, směrnice EU na ochranu spotřebitele - Mgr. et Mgr. Radana Burešová
- problematické aspekty uplatňování GDPR – nedostatečné informace, nadužívání souhlasu se zpracováním osobních údajů a jeho formulace, neuzavírání smluv o zpracování osobních údajů; „neviditelné“ povinnosti vyplývající z GDPR
- zasílání obchodních sdělení
- novela právní úpravy cookies
- nová pravidla na ochranu spotřebitele – konec falešných slev a falešných recenzí, transparentní kritéria pro řazení zboží při vyhledávání, personalizace cen
4. E-shopy a on-line obchodování - daňová a účetní specifika - RNDr. Ivan Brychta
Obsahem příspěvku bude ucelený rozbor daňových a účetních specifik v případě podmínek provozování e-shopů a on-line obchodování z pohledu daní a účetnictví. Zdůrazněny budou rovněž novinky v oblasti DPH a prodeje na dálku od 1.7.2021.
Výběr z obsahu:
- e-shop a náklady na jeho zřízení (vč. související problematiky nehmotného majetku a jeho odpisování)
- vystavování faktur / daňových dokladů (se zdůrazněním pohledu zákona o DPH na přijaté platby před uskutečněním plnění a na určení dne uskutečnění zdanitelného plnění apod.)
- prodej na dálku a jeho specifika v případě plnění mezi subjekty z členských států EU od 1.7.2021
- problematika prodeje na dobírku a další.
5. Diskuze
Změna obsahu vyhrazena
On-line konfernce a semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line konference či seminář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line konference a semináře probíhají v aplikaci Cisco Webex, Adobe Connect nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme nejpozději den před konáním akce na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Mgr. et Mgr. Radana Burešová
je advokátka zabývající se zejména právem obchodních korporací a ochranou osobnosti a osobních údajů. Kromě toho se věnuje překládání právních textů z německého jazyka.
Více informací a další semináře lektoraJUDr. Roman Cholasta
je advokátem, který se specializuje se na oblast práva informačních technologií, elektronických komunikací, duševního vlastnictví a obecné smluvní právo. V oblasti práva informačních technologií se zaměřuje zejména na problematiku implementace IT systémů, kybernetické bezpečnosti, licenčních smluv a ochrany osobních údajů. Dále se zaměřuje na…
Více informací a další semináře lektoraRNDr. Ivan Brychta
Je od roku 1995 daňovým poradcem zapsaným na seznamu Komory daňových poradců ČR a má více jak dvacetiletou praxi v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství, včetně spolupráce na auditech společností. Kromě daňového poradenství se věnuje rozsáhlé přednáškové činnosti (včetně vedení on-line a video seminářů) a svými články přispívá do různých…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
16.2.2022
9:00 - 16:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.