Seminář je určen
Seminář je určen pro lékaře - praktické i odborné lékaře, stomatology, nelékařské zdravotnické pracovníky a další zájemce o tuto problematiku.
Cíl semináře
Efektivní a empatická komunikace zdravotníků s pacientem, případně jeho příbuznými, je mimořádně důležitou součástí léčebné péče. Navozuje vzájemnou důvěru a podporuje pocity bezpečí a spokojenosti. Cílem tohoto školení je pomoci zdravotníkům efektivně a empaticky komunikovat s jejich pacienty, a také poradit, jak komunikovat s pacienty s postižením či agresivními a problematickými pacienty.
Obsah semináře
Základy neverbální komunikace
- řeč těla – postoj, mimika, gesta, distanční komunikace, zásadní význam pro mezilidskou komunikaci
- kouzlo prvního dojmu, v práci s pacienty zvlášť
- bolest jako zvláštní komunikace
Verbální komunikace
- několik poznámek z rétoriky
- správná mluva – základ dorozumívání
- co všechno prozrazuje hlas
- správná mluva
- slovo jako lék
Komunikace se smyslově postiženými pacienty
- nevidomí
- neslyšící
- hluchoslepí
- komunikace s pacienty se ztrátou řeči
Empatie v práci ošetřovatelů
- umíme být empatičtí a co epatie znamená?
- empatická komunikace (nenásilná komunikace)
- profesionální empatie
Časový harmonogram semináře
9.30 – 10.00 – prezence účastníků
10.00 – 12.00 – přednáška (1. část)
12.00 – 12.15 – přestávka s občerstvením
12.15 – 14.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Lektor
doc. PhDr. Věra Linhartová, CSc.
Pracuje na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kde přednáší vybrané kapitoly z dějin medicíny a v doktorandském studiu vede kurzy z rétoriky a z komunikace v lékařských zařízeních. V publikační činnosti se soustředila hlavně na dějiny medicíny na Moravě a na osobnosti brněnské lékařské fakulty. Celkem publikovala na 500 článků, které…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
16.11.2011
10:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.