Seminář

Efektivní on-line marketing a propagace

Michal Kubín

Cílem školení je představit široké možnosti online marketingu a dát účastníkům kurzu do rukou online marketingové nástroje, které mohou využít hned druhý den ve své práci.

Seminář je určen pro

Podnikatele, majitele či marketéry spíše menších a středně velkých společností, kteří cítí potřebu komunikovat online efektivněji a chtějí využít velký potenciál online prostředí pro růst svého podnikání.

Cíl semináře

Představit široké možnosti online marketingu a dát účastníkům kurzu do rukou online marketingové nástroje, které mohou využít hned druhý den ve své práci.

Přínosy kurzu   

  • Získané informace budete moci ihned využít pro růst obchodních výsledků Vaší společnosti.
  • Získáte praktické rady a ověřené postupy, které Vám pomohou efektivně budovat značku a komunikovat s cílovými skupinami on-line a vyvíjet takové aktivity, které zaujmou Vaše potenciální zákazníky a podpoří jejich kupní rozhodování ve Váš prospěch.
  • Přímo v průběhu kurzu využijete získané informace k posílení svého byznysu. Formou společného brainstormingu budeme hledat možnosti implementace nových informací ve Vaší společnosti.
  • Kurz je postaven na vzájemné komunikaci a sdílení znalostí. Budete tak moci nasbírat inspiraci nejen od lektora, ale i od dalších účastníků kurzu.
  • V rámci ceny kurzu získáte hodinu následných konzultací zdarma, kterou budete moci využít k získání zpětné vazby o změnách provedených ve Vaší společnosti.

Obsah

  • Online prostředí – prostor takřka neomezených možností pro dnešní marketéry.
  • Možnosti využití online marketingu v B2B a B2C společnostech.
  • Webové stránky společnosti – a jejich nedoceněné možnosti.
  • Nástroje on-line marketingové komunikace.

Časový harmonogram

9:30 - 10:00 - prezence účastníků
10:00 - 13:00 - seminář (1. část)
13:00 - 14:00 - oběd
14:00 - 17:00 - seminář (2. část)

Lektor

Michal Kubín

Působí jako marketingový stratég, konzultant brandingu a marketingu. Vyznává filosofii offtake marketingu, tedy přístupu, který za jediný uznatelný výsledek marketingu považuje růst obchodních výsledků. Má mnohaleté (od roku 2004) zkušenosti s různými formami marketingu a marketingové komunikace (včetně mnoha online kanálů a sociálních sítí), které…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

28.6.2011

10:00 - 17:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.