Seminář je určen pro:
Tento kurz je určen všem pracovníkům, kteří se podílí na přípravě investičních projektů a jejich schvalování – pracovníkům ekonomických a controllingových útvarů, pracovníkům i vedoucím technických útvarů, vrcholovým manažerům. Seminář je tedy přínosný nejen pro pracovníky na ekonomických pozicích, ale i těm, kteří jsou zodpovědní za technické a organizační zajišťování investičních projektů. Kurz byl vytvářen na základě dlouhodobých zkušeností lektora při vzdělávání budoucích strojních inženýrů na Fakultě strojní, ČVUT v Praze a je určen i zájemcům, kteří nemají široké ekonomické znalosti.
Co Vám seminář přinese:
Pro pochopení širších souvislostí se na semináři nejprve seznámíte s charakteristickými rysy investic a s nimi spojenými specifiky jejich hodnocení. Následně se seznámíte se základními metodami hodnocení investic a jednotlivými kroky procesu jejich vyhodnocování. Pro jasnější pochopení bude probíraná problematika ilustrována prostřednictvím názorné případové studie.
Obsah semináře:
-
Zahájení semináře
-
Charakteristické rysy investic a specifika jejich vyhodnocování
-
Metody hodnocení investičních projektů:
-
ROI (Return on Investment)
-
PP (Payback Period)
-
NPV (Net Present Value)
-
IRR (Internal Rate of Return)
-
Postup při hodnocení investičních projektů
-
praktický příklad
-
Aplikace metod hodnocení investic
-
praktický příklad
-
Diskuse a závěr školení
Čsový harmonogram semináře:
08:30 Registrace účastníků
09:00 – 09:10 Zahájení semináře, představení služeb
09:10 – 10:10 Charakteristické rysy investic a specifika jejich vyhodnocování
10:10 – 10:30 Přestávka na kávu
10:30 – 12:15 Metody hodnocení investičních projektů:
- ROI (Return on Investment)
- PP (Payback Period)
- NPV (Net Present Value)
- IRR (Internal Rate of Return)
12:15 – 13:00 Oběd
13:00 – 14:30 Postup při hodnocení investičních projektů
- praktický příklad
14:30 – 14:40 Přestávka na kávu
14:40 – 15:40 Aplikace metod hodnocení investic
- praktický příklad
15:40 – 16:00 Diskuse a závěr školení
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.10 – přednáška (1. část)
10.10 – 10.30 – přestávka s občerstvením
10.30 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 13.00 – oběd
13.00 – 14.30 – přednáška (3. část)
14. 30 - 14.40 - přestávka s občerstvením
14.40 - 16.00 - přednáška (4. část + diskuze)
Lektor
Termíny a místo konání
11.1.2018
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.