Webinář je určen:
finančním ředitelům, účetním, hlavním účetním, metodikům, analytikům a dalším profesionálům, kteří se setkávají s účetnictvím vedením podle Mezinárodních standard účetního výkaznictví (IFRS).
Obsah webináře:
Základní požadavky a vykazování IFRS pro následující oblasti:
Koncepční rámec;
- IAS 1 Účetní závěrka podle IFRS,
- IAS 16 Dlouhodobý hmotný majetek,
- IAS 38 Dlouhodobý nehmotný majetek,
- IAS 23 Výpůjční náklady,
- IAS 17, IFRS 16 Leasing,
- IAS 40 Investice do nemovitostí,
- IAS 38 Rezervy,
- IAS 11 Dlouhodobé kontrakty,
- IAS 32, 39, IFRS 7, 9, 13 Finanční aktiva a závazky,
- IAS 8 Opravy chyb,
- IFRS 15 Výnosy ze smluv se zákazníky.
Praktické detailní rozsáhlé příklady v oblasti:
- Dlouhodobý majetek,
- Dlouhodobé kontrakty,
- Leasing.
U všech rozdílů, resp. standardů IFRS jsou uváděny a počítány krátké příklady. Doporučujeme mít po ruce kalkulačku.
Lektor
Ing. Helena Vojáčková, MBA, FCCA
Odpovídala za vedení účetnictví a daní ve velké společnosti, která připravuje účetní závěrku podle IFRS a českých účetních předpisů (CAS). V současné době řídí vlastní auditorskou a poradenskou společnost. Před rokem 2004 pracovala v mezinárodní auditorské společnosti, kde se specializovala na audit finančních institucí. Je statutárním auditorem a…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
9:00 - 15:30
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezinárodní standardy účetního výkaznictví (International Financial Reporting Standards - IFRS) a Mezinárodní účetní standardy (International Accounting Standards - IAS) není snadné aplikovat v praxi. Naše školení IFRS Vás ve dvou dnech naučí, jak na to.
Seminář IFRS je prakticky zaměřený - přímo na kurzu IFRS porovnáme mezinárodní standardy ifrs a českou závěrku.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.