On-line seminář

Jak řídit zaměstnance, které nemáme přímo na očích

Webinář se zabývá nejčastějšími příčinami, proč výkonnost či pracovní jednání zaměstnanců neodpovídá představám jejich nadřízených, a to především v situacích, kdy jejich práci nemohou bezprostředně sledovat a kontrolovat. Shrnuje tyto příčiny do deseti hlavních bodů a uvádí jejich typické projevy i hlavní nástroje, jak jim předcházet. Zaměřuje se na okolnosti, které jsou společné pro všechna pracovní prostředí a působí bez ohledu na povahu práce nebo úroveň řízení.

Osnova webináře:

  •  Příčiny pracovních problémů a nedostatků při řízení „vzdálených zaměstnanců“
  • Deset otázek, na které se při tomto řízení zaměřit
  • Jak nedostatkům v práci „vzdálených“ zaměstnanců předcházet
  • Ilustrace typických situací a jejich řešení

Cílová skupina webináře: 

Webinář je určen manažerům i personalistům zabývajícím se zvyšováním účinnosti řízení lidí v organizacích a rozvojem řídících dovedností, a to zejména v souvislosti s řízením osob, které nemáme přímo pod kontrolou.

 

Lektor

Termíny a místo konání

20.5.2021

10:00 - 14:00

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.