Seminář

Komunikační dovednosti - efektivní komunikace

Bonus 2 vstupenky do kina Cinestar

Seminář je vhodný pro pracovníky prodeje a služeb, veřejné správy, zdravotnických zařízení a pracovišť zákaznické podpory, kteří jsou v denním interaktivním kontaktu s klientem / zákazníkem

Seminář je určen pro

pracovníky prodeje a služeb, veřejné správy, zdravotnických zařízení a pracovišť zákaznické podpory, kteří jsou v denním interaktivním kontaktu s klientem / zákazníkem

Cíl semináře:

  •    získat znalosti o principech efektivní komunikace s klientem
  •    získat znalosti o roli emocí a očekávání v komunikaci lidí
  •    získat náhled na prvky manipulace v komunikaci
  •    osvojit si základní dovednosti práce s námitkami a řízení konfliktů

Obsah semináře:

  1. Co je dobrá, co je špatná služba
  2. Očekávání a jeho dopad na vztah a postoj partnerů v komunikaci
  3. Komunikace a její složky

-          Co si všechno sdělujeme

-          Emoce versus informace v komunikaci lidí

-          Komunikace verbální a neverbální (řeč těla)

-          Aktivní naslouchání, nástroj porozumění a spolupráce v komunikaci

-          Kladení otázek, zjišťování potřeb

  1. Typologie klientů (lidí)
  2. Bariéry v komunikaci s klienty
  3. Manipulace v komunikaci, obrana proti manipulaci
  4. Asertivita a zvládání námitek a konfliktů

Časový harmonogram semináře:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze

Lektor

Termíny a místo konání

6.1.2015

9:00 - 16:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.