15.10.2025

On-line

Konference Digitalizace účetnictví a HR 2025

Den plný inspirace, jak přejít k paperless office

Zúčastnit se

Konference Digitalizace účetnictví a HR 2025

Den plný inspirace, jak přejít k paperless office

Digitalizace účetnictví

Přijměte pozvání na nekonvenční konferenci o digitalizaci účetnictví, speciálně připravené pro ty, kdo váhají vstoupit do digitální éry. Máme pochopení pro vaše obavy a nerozumění novým technologiím. Ale víte co? Digitalizace není jenom o IT, je to o transformaci, která může být vaším nejlepším spojencem.

Představte si, že se zbavíte stereotypních úkolů a otevřete dveře novým příležitostem. Ano, na začátku to může být trochu zmatečné, ale my vám ukážeme, jak přijmout změny s grácií a získat konkurenční výhodu. Přijďte se dozvědět, jak se vyhnout pastem rutiny a objevit nové možnosti pro váš profesní rozvoj.

Nechte starosti za sebou a pojďte s námi na cestu do digitální budoucnosti. Těšíme se na setkání s vámi na konferenci Digitalizace účetnictví 2024!

Digitalizace HR 

Digitalizace a využití umělé inteligence v personálním řízení – jde o hrozbu, nebo příležitost? Povedou technologie k zefektivnění pracovních procesů a umožní personalistům a manažerům získat více času na osobní setkávání se zaměstnanci a řešení zásadních otázek? Anebo jejich využívání povede ke ztrátě osobního přístupu, omezení vzájemných kontaktů a k narušení firemní kultury?

Odpovědi nabídne další ročník konference Digitalizace HR. Představíme Vám aktuální trendy a seznámíme s nejnovějšími technologickými  nástroji, jejichž využití může zefektivnit personální procesy ve Vaší firmě. Přiblížíme, jakým způsobem podpoří digitalizaci novela zákoníku práce.

Přijďte si vyslechnout zajímavé přednášky, inspirovat se příklady firem, které jsou ve využití technologií o krok napřed, a seznámit se s technologickými novinkami. Můžete sdílet své zkušenosti, získat odpovědi na Vaše otázky a navázat cenné kontakty s odborníky na AI a digitalizaci.

Přednášející

Jedna konference živě, druhá ze záznamu. 14denní záznam budete mít k dispozici z obou konferencí (platí i pro prezenční účastníky). Vyberte si jen, kterou akci budete sledovat živě a kterou později. 

Program pro rok 2025 průběžně doplňujeme.

9:00

Zahájení konference

Marcela Lonková, Libor Vašek

Marcela Lonková

Marcela Lonková, moderátorka konference

Libor Vašek

Libor Vašek, moderátor konference

1. blok: AI a virtuální asistenti

AI eticky a přístup k tvorbě virtuálních asistentů 

Barbora Brabcová

Virtuální asistenti v účetní kanceláři pro účetní práce

Denisa Žďárská

Virtuální asistenti a využití AI z prostředí advokátní kanceláře a jak edukovat prostředí kolem sebe

Petra Hučíková, Arrows

2. blok: Cybersecurity

CyberSecurity aneb jak si zabezpečit fungování v cloudu a plně digitálním automatizovaném prostředí

Petr Pilin, iPodnik

Digitální účetnictví, digitální rizika: Jak nevyhořet v kyberprostoru

Marek Kovalčík, BDO

Oběd

3. blok: Zkušenosti účetních firem

Předání vedení účetní kanceláře

Šárka Pelikánová

Digitalizace a automatizace vedení účetnictví není zárukou správného účetního výkaznictví

Richard Jahoda ml.

Transformace účetní kanceláře do partnera ve finančním řízení

Daniel Pristach

4. blok: Návrh nového zákona o účetnictví a vize a záměry ohledně úpravy vedení účetnictví a účetního výkaznictví v budoucnu

Návrh nového zákona – stav, koncepční změny a aktualizace časového rámce

Jiří Pelák

Záměr nové úpravy zpracování a vedení účetnictví 

Jáchym Lukeš

17:00

Ukončení konference

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Digitalizace HR prakticky

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada

Digitalizace bezpochyby usnadňuje personalistům jejich práci a zvyšuje efektivitu, avšak zároveň je postaví před řadu nových výzev. Podívejme se blíže na ty nejčastější problémy, se kterými se personalisté setkávají, a na možnosti jejich řešení z právního hlediska. 

  • Shrnutí aktuální právní situace ohledně digitalizace HR
  • Aktuální best practices při digitalizaci HR s ohledem na elektronické podepisování
  • Praktické otázky a problémy spojené s projektem digitalizace HR
  • Automatizace procesů jako základ zvýšení efektivity
Luděk Kantor

Budoucnost recruitmentu: AI vs. člověk

Luděk Kantor

Používání umělé inteligence mění metody, jakými firmy vyhledávají a kontaktují potenciální zaměstnance. Integrace technologií do náborových procesů poskytuje podporu personalistům a náborářům, současně je však staví před řadu dilemat a mění požadavky na jejich odborné znalosti a dovednosti. 

  • Umělá inteligence v náboru – kde je AI výhodná a kde naopak náborář stále nezastupitelný?
  • Jak umělá inteligence proměňuje roli personalistů a požadavků na tuto profesi?
  • Jak se mění požadavky na náboráře s příchodem AI?
  • Které soft skills zůstanou pro náboráře klíčové?

;;

Právní limity použití AI v HR oblasti

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada

Využití umělé inteligence v oblasti HR naráží na řadu právních limitů. Firmy se musí vyrovnávat s řadou etických otázek a zajistit, že technologie slouží ke zlepšení pracovních procesů, aniž by byla ohrožena práva jednotlivců. 

  • Seznámení s novou regulací umělé inteligence – evropský AI Act
  • Zakázané a vysoce regulované způsoby použití umělé inteligence v HR oblasti na praktických příkladech
  • Povinnosti při zavádění AI chatbotů
  • Nastavení pravidel pro zaměstnance související s používáním AI a zabránění používání „shadow AI“

Asistivní aplikace umělé inteligence v péči o duševní zdraví

Mgr. Jan Jakub Šalomoun

Mgr. Jan Jakub Šalomoun

Nejen ve světě, ale již i v České republice vstupují aplikace založené na umělé inteligenci do oblasti péče o dušení zdraví.

Doba, kdy se ve větší či menší míře stanou samozřejmou součástí této péče, se blíží rychleji, než si mnozí připouští. Proto je dobré začít hledat už teď odpovědi na otázky, které se nabízejí:

  • Jaké jsou možnosti softwarových aplikací v oblasti péče o duševní zdraví? 
  • Mohou nahradit AI asistenti psychology a terapeuty?
  • Jaké přínosy nám mohou tyto aplikace nabídnout a naopak jaká rizika bychom měli mít na paměti?

Tyto otázky začínají být aktuální i pro personalisty a manažery. I ti by se měli zamyslet nad tím, jaké výhody pro zlepšení psychické pohody zaměstnanců mohou tyto aplikace přinést, a zároveň uvažovat o možných etických dilematech, která s sebou přinášejí.

Jak budovat a udržet důvěru v době digitálních technologií

Mgr. Michal Knězů Mrvka

Mgr. Michal Knězů Mrvka

 „Důvěra je jako zdraví. Když ji máme, nevnímáme ji. Až když ji ztratíme, pak poznáme její hodnotu,“ prohlásil Stephen Covey. Důvěra může mít mnoho forem, od naivní po zralou, kdy dokážeme odhadnout, komu a čemu můžeme věřit.

Je nezbytné mít důvěru v sebe, ale zároveň potřebujeme věřit i lidem, kteří jsou kolem nás – že to s námi myslí dobře a že se na ně můžeme spolehnout. Rychlý nástup digitálních technologií snížil to, čemu opravdu rozumíme, a zesílil tím potřebu rozumné důvěry. Pojďme hledat odpovědi na otázky:

  • Jak posílit svou sebedůvěru v době plné rychlých změn?
  • Jak být důvěryhodným partnerem nejen v profesní roli personalisty?
  • Jak důvěryhodně komunikovat využívání umělé inteligence v různých částech organizační struktury – od managementu před odbory až po řadové zaměstnance?

16:00

Ukončení konference

Partneři profesních komor

Mediální partner

Chci se stát partnerem

Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší konference. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.

Video z loňského ročníku

Koupit vstupenku

Zvolte variantu, která Vám vyhovuje.

Ceny jsou uvedeny bez DPH v platné výši.