Pomůžeme Vám zviditelnit Vaši neziskovou organizaci na sociálních sítích.
„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“ Peter Hermann
Uživatelé sociálních sítí rádi podpoří dobré projekty, pokud na ně komunikace neziskovek působí skutečně přesvědčivě a dostanou jasné argumenty, proč má smysl pomáhat.
Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích – v ČR vede stále Facebook, dále Instagram a YouTube. Samozřejmě i Twitter lze využít pro specifické komunikační účely. Mladí lidé věří v autenticitu a vybírají si firmy podle toho, jak se chovají odpovědně!
V kurzu zjistíte, jaké sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své neziskové organizace a její důvěryhodnost pro potenciální sponzory a dárce.
Pochopíte, na čem v praxi postavit svou obsahovou strategii – jaký obsah uživatelé nejvíce sdílí a co jsou nynější trendy na trhu. Poznáte, jak s malým rozpočtem dosáhnout velkých výsledků v propagaci své značky a svých projektů…
Cíle a přínosy – co se naučíte
„Společensky odpovědný marketing bývá někdy nazýván jako osvícený marketing. Osvícený v tom, že si firma, která ho praktikuje, dobře uvědomuje svou službu společnosti. Pakliže neplní tuto funkci a zanedbává výše zmíněná hlediska, přestává být pro společnost prospěšná a tudíž potřebná“. Tomáš Barčík
- Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro zviditelnění své neziskové organizace na sociálních sítích
- Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás v oblasti komunikace charity a sponzoringu
- Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky a uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
- Získáte přehled o důležitých sociálních sítích a jejich využití pro vytváření dobrého jména své značky
- Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled
- Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít krizové komunikaci
Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích
Tematický obsah semináře
1) Komunikační strategie značky – storytelling
Jak vytvořit srozumitelnou komunikační strategii – slovník cílové skupiny
Jak vyprávět příběh, aby oslovil publikum – struktura
Jaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupiny
Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje
2) Nová media - nové způsoby komunikace
Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty
Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?
Kdo jsou brand ambassadoři a kdo nejsou
3) Tvorba obsahu krok za krokem
Kdo je kdo v týmu
Infografika, video, prezentace…
Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software
Co má cílová skupina udělat? Výzva k akci je důležitá!
4) Jak podpořit svou komunikaci – důležitá role zaměstnanců a podporovatelů
Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky
Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu
Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah
5) Facebook – nový životní styl nejen pro mladé
Data a čísla
Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení
6) LinkedIn – medium odborné komunikace
Propagace své organizace
Kredibilita – osobní profil na LinkedIn
Tvorba firemního profilu
Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat
7) Instagram – visuály se sdílejí!
Jeden obrázek je lepší než tisíc slov
Umění psát hashtagy
Placený obsah versus organický dosah
8) Twitter – ideální nástroj pro PR
Medium pro novináře, politiky a celebrity
Umění zkratky – práce textaře
Jak si získat novináře na svou stranu
9) Virální efekt a video marketing - YouTube a video svět
Jak dělat a nedělat virální video
Ukázky úspěšného video marketingu – inspirace
Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu
10) Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor
Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
Copyright – ochrana autorských práv
Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
11) Shrnutí – co můžeme aplikovat do své praxe
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek
- Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu od lektora i od účastníků školení
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Termíny a místo konání
19.9.2023
9:00 - 17:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.