Po úspěšném absolvování kurzu získá každý účastník osvědčení.
Součástí kurzu je vypracování individuálního marketingového projektu souvisejícího s Vaší praxí konzultovaného s lektorem.
Chcete lépe prodávat a oslovit více zákazníků?
- Naučte se tvořit efektivní marketingové strategie.
- Vybudujte silnou obchodní značku.
- Poznejte moderní marketingové nástroje a nové trendy.
- Vyzkoušejte si vypracovat vlastní marketingový projekt pod odborným dohledem.
Pro koho je školení určeno:
- Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
- Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
- Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
- Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu
Co se nového naučíte a dozvíte pro svou práci marketéra:
- Pochopíte základní principy práce marketéra – jaké klíčové pojmy musí znát
- Naučíte se, jak se tvoří efektivní marketingová strategie
- Zjistíte, jak úspěšně zaujmout své zákazníky díky nápadité marketingové komunikaci
- Naučíte se systematicky vytvářet detailní zadání pro kreativní tvorbu reklamních kampaní
- Budete umět vytvářet krátkodobé i dlouhodobé plány pro své marketingové aktivity
- Naučíte se používat SWOT pro své aktuální projekty z pohledu zákazníka i zaměstnance firmy
- Poznáte, jaké strategie používá konkurence a jak na ně lze na trhu správně reagovat
- Zjistíte, jak dělat marketingový výzkum smysluplně
Jaké znalosti a dovednosti získáte v jednotlivých dnech:
1. den - 27. června 2023
Marketingová strategie a komunikační strategie
- Jak sjednotit marketingový mix – integrovaná marketingová komunikace
- Marketingový mix - nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
- Cílová skupina zákazníků a její segmentace
- Nákupní proces zákazníka
- CRM – jak si pěstovat věrné zákazníky
- Práce s databází kontaktů
2. den - 28. června 2023
Tvorba silné značky – brand management
- Co je to identita značky
- Halo efekt
- Jak dosáhnout odlišení své značky vůči konkurenci
- Vyprávíme příběh – storytelling
- Tvoříme image značky - jednotná komunikační linky
Jak nastavit interní procesy pro tvorbu kreativní reklamy
- Projektové řízení při tvorbě reklamy pro vyšší efektivitu práce
- Stanovení klíčových výkonostních ukazatelů
- Hodnocení a kontrola práce členů týmu
- Jak sestavit kreativní tým - kdo je kdo
- Popis práce a kompetence členů týmu
3. den - 29. června 2023
Čím začít - jak formulovat kreativní zadání/brief
- Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. brief
- Klíčová část zadání - co budeme sdělovat cílové skupině
- Kdo zadání schvaluje a kdo s ním pracuje
- Kritické body při sestavování briefů
Proces vymýšlení reklamy
- Co je to idea making a kreativní koncept
- Idea a forma
- Kdo má vymýšlení v kompetenci
- Jak vymýšlet geniální nápady pro reklamní kampaně
4. den - 30. června 2023
Business analýza
- SWOT – umění pochopit svou firmu
- Business model
- Jak popsat business case a k čemu slouží
- Provádění marketingových analýz
Výzkum v marketingu a trendy
- Příprava podkladů pro marketingový výzkum
- Jak vytvářet o-line dotazník
- Zpracování a prezentace marketingového výzkumu
Na co si dávat pozor při tvorbě marketingové komunikace
- Jak hlídat náklady
- Jak měřit výsledky - výnosy
- Kritické body při tvorbě a realizaci marketingových akcí
Metody a techniky
Aneb jak se to naučíme, aby to fungovalo v praxi:
- Příprava modelové struktury pro podnikatelský plán v oblasti marketingu pro každého účastníka
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
- Příprava individuálního marketingového projektu
Na konci každého setkání věnujeme od 2. dne kurzu 1 hodinu diskusi nad projekty stejně jako v marketingovém oddělení či v komunikační agentuře. Postupně budeme své projekty v rámci společného dialogu připomínkovat a vylepšovat.
Místo konání:
Bude upřesněno dle počtu přihlášených účastníků cca 10 dní před konáním kurzu.
Dotazy:
Přinášíme možnost ve 4 dnech absolvovat interaktivní kurz, na kterém si vybrousíte své schopnosti pro uspokojování potřeb zákazníků a v praxi se naučíte, jak své produkty a služby propagovat efektivně. Nejedná se o rekvalifikační kurz.
Pokud máte nějakou situaci či dotaz, se kterou potřebujete poradit, můžete napsat již před konáním na info@kursy.cz a lektor si pro Vás připraví odpověď či radu, která bude předána přímo na kurzu.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Termíny a místo konání
9:00 - 16:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.