Pro koho je Akademie určena
Akademie je určena všem, kdo se věnují vedení mzdové agendy:
- začínajícím mzdovým účetním,
- mzdovým účetním, které mají na starosti celou mzdovou agendu včetně personalistiky ve společnosti, ve firmě, u podnikatele,
- účetním, které si chtějí mzdové účetnictví jen „oživit".
Výhody Akademie
Výhodou Akademie je, že si problematiku vedení mzdové agendy osvojíte postupně a tím si vybudujete pevné základy. Po každém absolvovaném bloku dostanete sadu příkladů k procvičení pro samostatné studium. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektorkou během dalšího semináře.
Kombinace společného a samostatného studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí.
Po absolvování kurzu budete specialistou na vedení mzdové agendy, na což získáte certifikát. Závěrečný test není povinný, pokud se ho nebudete chtít zúčastnit, obdržíte osvědčení o absolvování semináře.
Obsah
Rozsah studia: 4 dny (18., 19., 25. a 26. dubna, vždy 9 až 16 h)
Podmínky: není vyžadována zkušenost v oblasti mzdového účetnictví
Ukončení: závěrečný test (testové otázky a výpočet mzdy)
1. den – Pracovněprávní minimum
- Vznik, průběh a ukončení pracovněprávního vztahu z pohledu zákoníku práce
- GDPR
- BOZP, zvláštní podmínky některých zaměstnanců
- Zdravotní prohlídky zaměstnanců
- Zákonné pojištění odpovědnosti za škodu při pracovním úrazu a nemoci z povolání
- Pracovní doba, dovolená, překážky v práci
Příklady na výpočet nároku a krácení dovolené.
2. den – Odměna za práci
- Mzda x plat
- Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
- Minimální mzda, zaručená mzda
- Průměrný výdělek, redukovaný průměrný výdělek
- Náhrada mzdy, náhrady za dočasnou pracovní neschopnost
- Srážky ze mzdy, srážky na plnění exekuce, insolvence
Příklady na výpočet mzdy, průměrných výdělků, náhrady za DPN, nezabavitelného minima a výpočet srážek na exekuce, insolvence.
3. den – Zdravotní pojištění, sociální pojištění, cestovní náhrady
- Ohlašovací povinnosti
- Výpočet a odvod pojistného
- Dopočet zdravotního pojištění
- Nemocenské pojištění – žádosti o dávky
- Povinnosti plynoucí z důchodového pojištění
- ELDP
- Povinnosti plynoucí ze zákona o státní sociální podpoře
- Cestovní náhrady při tuzemské a zahraniční pracovní cestě
Příklady na výpočet dopočtu zdravotního pojištění, vyúčtování tuzemské a zahraniční služební cesty, silniční daň.
4. den – Daň z příjmů ze závislé činnosti a další
- Ohlašovací povinnosti
- Odvod zálohy na daň z příjmů
- Odvod srážkové daně
- Příjmy osvobozené od daně
- Roční zúčtování včetně dokladů potřebných pro jeho provedení v souladu s GDPR
- Mzdový list
- Zaměstnávání osob se zdravotním postižením – náhradní plnění při nesplnění povinného podílu
- Výběr a použití softwaru
Příklady na výpočet ročního zúčtování zaměstnanců, povinného podílu OZP.
Závěrečný test (dobrovolný) – ukončení
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Ivana Zatloukalová
Lektorka účetních a daňových kurzů. Absolvovala VŠE - obor ekonomika, management. Pracuje na pozici vedoucí ekonomické kanceláře, provádí činnost účetních poradců, mimo jiné i pro Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, oddělení hospodářské kriminality PČR Olomouc, Šumperk, Jeseník.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
9:00 - 16:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.