Tip pro pedagogy
Připravili jsme pro vás praktickou brožuru Asistent pedagoga, kterou si můžete objednat zde.
Prakticky zaměřený seminář reaguje na situaci spojenou s aplikací novely školského zákona, která vstoupila v účinnost 1. 9. 2016.
Účastníci semináře zdarma získají užitečné vzory a dokumentaci.
Seminář určen pro:
- ředitelky, zástupkyně ředitelky, vedoucí učitelky mateřských škol
-
zástupce zřizovatelů
Cíl semináře:
Účastníci se seznámí se zásadními změnami týkajícími se oblasti dokumentace mateřských škol, s realizací a aplikací novely školského zákona a vyhlášky č. 27/2016 s účinností od 1. 9. 2016.
Seminář přinese také informace týkající se financování v oblasti dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, z hlediska krajových specifik, konkrétně oblast financování asistentů pedagoga.
Obsah semináře:
Aplikace systémové podpory inkluzivního vzdělávání v praxi mateřské školy
- Definice dítěte, žáka,studenta od 1. 9. 2016.
- Přehled a orientace ve stupních a typologiích podpůrných opatření.
- Specifika oblasti Individuálních vzdělávacích plánů.
- Změny a inovace v oblasti spolupráce se školskými, poradenskými zařízeními od 1. 9. 2016.
- Definice inkluze a filozofie inkluzivního vzdělávání v zahraničí vs. aplikace v systému českého školství.
- Společné vzdělávání pohledem České školní inspekce.
Financování speciálních vzdělávacích potřeb dětí, žáků a studentů z hlediska krajových specifik
- Postupy schvalování asistentů pedagoga.
- Interní systémy hodnocení žádostí o asistenta pedagoga.
- Financování krajů v souvislosti společného vzdělávání.
Účastníci semináře zdarma získají:
- Vzorovou předlohu Individuálního vzdělávacího plánu s obsahem odpovídajícím platné legislativě.
- Vzorovou předlohu Informovaného souhlasu.
- Vzorovou předlohu Plánu pedagogické podpory, upravenou pro potřeby pedagoga mateřské školy.
- Doporučení postupu řešení situací s požadavky zákonných zástupců na podávání medikace v Mš.
- Kompletní metodiku: Metodické doporučení pro zřízení funkce asistenta pedagoga.
- Katalogy podpůrných opatření.
- Metodiky pro asistenty pedagoga.
Časový harmonogram:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 11.00 – přednáška (1. část)
11.00 – 11.15 – přestávka s občerstvením
11.15 – 13.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Partner akce
Lektor
Termíny a místo konání
14.3.2017
9:00 - 13:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.