Obsah semináře:
- Základní definice
- Zrušení uplatnění DPH u majetku vytvořeného vlastní činností, odstranění ze základních definic, pozor na přechodné ustanovení
- Zrušení definice osvobozené osoby, malý podnik
- Obrat, definice obratu v tuzemsku
- 2 limity pro registraci plátce – příklady, grafy
- Nový limit EU pro malý podnik
- Úprava pro osoby, které uskutečňují pouze osvobozená plnění bez NNO
- Zrušení registrace plátce nebo IO
- Místo plnění při poskytnutí služby v oblasti kultury, umění, sportu, vědy, vzdělávání a zábavy osobě nepovinné k dani – formou virtuálního přenosu
- Pořízení zboží z jiného členského státu – definice
- Třístranný obchod – úprava
- Nový dopravní prostředek – úprava
- Daňové doklady – vystavení DD osobou ze třetí země
- Plnění uskutečňovaná na dlouhodobé bázi, datum uskutečnění plnění u plnění nad 12 měsíců, záloha min. 10 % z celkové úplaty
- Stanovení obvyklé ceny podle § 36a ZDPH – rozšířeno na dodání nemovité věci zaměstnanci a jemu blízké osobě
- Oprava základu daně podle § 42 ZDPH, nové vymezení důvodu oprav, nová lhůta pro opravu základu daně – 7 let, zálohy zůstávají 3 roky
- Oprava základu daně u nedobytné pohledávky – lhůty; oprava i v případě, kdy dodavatel přestane být registrovaný plátce
- Sazba daně u souboru předmětů § 47 odst. 7 ZDPH – nový pohled
- Stavby pro bydlení podle § 48 ZDPH, stavby pro sociální bydlení (nově § 48a)
- Sazby daně u nemovitých věcí sloučeny do § 49 ZDPH
- Dodání pozemku podle § 55a ZDPH, úprava definice stavebního pozemku
- Osvobození při dodání vybrané nemovité věci – 2 roky od dokončení a první obydlení ve vazbě na judikaturu SDEU
- Nájem nemovité věci, možnost zdanění po dohodě i pro neusazenou osobu
- Osvobozená plnění bez NNO – změny v § 54 ZDPH (finanční činnosti)
- Výchova a vzdělávání – úprava, jazykové vzdělávání
- Zrušení vracení daně osobám se zdravotním postižením – přesun pod agendu sociální pomoci
- Změny v omezení odpočtu daně u vybraného osobního automobilu – bude zřejmě řešit nová vláda
- Nárok na odpočet daně – 2 roky
- Oprava odpočtu daně po zrušení registrace plátce
- Oprava odpočtu daně v případě nedobytné pohledávky nebo pohledávky po splatnosti; uplynutím 6 měs. po splatnosti – vrací se odpočet, zaúčtování
- Způsob výpočtu odpočtu daně v poměrné výši (§ 75 ZDPH) – změny, příklady
- Způsob výpočtu odpočtu daně v krácené výši (§ 76 ZDPH) – příklady
- Nárok na odpočet daně při registraci – pozitivní změna pro plátce
- Vracení bezdůvodně zaplacené daně – možnost požádat FÚ
- Povinná registrace plátce
- Dobrovolná registrace plátce, změna zdaňovacího období – limit 15 mil. Kč pro čtvrtletí plátce
- Registrace a zrušení registrace plátce
- Ručení příjemce zdanitelného plnění, rozložení důkazního břemene i na FÚ
- Plnění osvobozená v režimu pro malé podniky osob usazených v EU registrovaných do RMP pro tuzemsko
- Obecně přeshraniční režim pro malé podniky
- Přeshraniční režim pro malé podniky pro tuzemské osoby povinné k dani, nový tiskopis „Hlášení„
- Přílohy k zákonu o DPH – sazby daně, příloha č. 3 (zdravotnické prostředky)
Seminář je určen:
účetním, daňovým poradcům, ekonomům, jednatelům.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Jana Ledvinková
Absolvovala Vysokou školu zemědělskou, fakultu ekonomickou v Praze. Následně absolvovala dvouleté postgraduální studium. V roce 1993 složila zkoušky na daňového poradce a poté byla zapsána jako správce konkursní podstaty u krajského soudu v Plzni. V roce 1998 založila společnost TARA Cerhovice s.r.o., s předmětem činnosti vedení účetnictví, daňové…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
4 990,- Kč
27.1.2025
9:00 - 14:00
On-line
Cisco Webex
4 990,- Kč
4 990,- Kč
10.2.2025
9:00 - 14:00
On-line
Cisco Webex
4 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.