Obsah semináře:
Upozornění: Obsah se může podle změn v připomínkovém řízení trochu změnit. Jistotu nabudeme až novelu podpíše prezident.
- Úvod – velké změny převážně ve vazbě na evropské předpisy
- Nový režim pro malé podniky – zásadní změny v počítání obratu, časové nastavení pro vznik povinnosti registrace k DPH – nově dva limity 2 000 000 a limit v rámci EU 100 000 EUR
- Nové pojmy: malý podnik, obrat jiného členského státu, obrat EU
- Obrat pro povinnou registraci k DPH u malých podniků – mělo by dojít k zásadním změnám v načasování registrace a počítání obratu za kalendářní rok – jde o vazbu na evropské směrnice
- Rozšíření reverse charge – bude možná aplikováno i u některých úklidových služeb
- Změny lhůty pro nárokování odpočtu
- Nová povinnost vrátit odpočet daně z neuhrazených závazků po uplynutí šesti měsíců
- Změna lhůty pro provádění oprav základu daně
- Změny pravidel pro místo plnění u virtuálního přístupu na kulturní, sportovní a další akce
- Změny v oblasti nedobytných pohledávek (výhodnější podmínky pro věřitele, zkrácení lhůty na 1 rok)
- Změny časového testu pro osvobození dodání nemovitostí – 23 měsíců po dokončení stavby, zdanění jen prvního dodání
- Dodání nového dopravního prostředku do jiného členského státu EU – na daňovém dokladu musí být výslovně uvedeno, že se jedná o nový dopravní prostředek
- Rozšířeení osvobození od daně u vzdělávacích služeb
- Možná je i změna/zrušení omezení odpočtu u aut (nad 2 mil. Kč)
- Snížení úroku z prodlení se nepředepíše a nevymáhá, pokud nepřekročí částku 1 000 Kč
- Zahrnutí dodání nemovité věci osvobozené od daně do obratu bez nároku na odpočet daně – toto plnění je nově uvedeno mezi plněními, které do hodnoty obratu za určitých okolností vstupují
- Snížená sazba pro stavby pro sociální bydlení se bude řídit téměř výhradně zápisem v katastru nemovitostí
- Limit pro podstatnou změnu stavby se sníží z 50 % na 30 %, což bude znamenat, že se u více zrekonstruovaných nemovitostí začne znova počítat lhůta pro možnost uplatnění osvobození při jejich dodání
- Úprava definice stavebního pozemku – nově by měl být vymezen v souladu s územně plánovací dokumentací obce
Seminář je určen:
účetním, daňovým poradcům, ekonomům, jednatelům.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Jana Ledvinková
Absolvovala Vysokou školu zemědělskou, fakultu ekonomickou v Praze. Následně absolvovala dvouleté postgraduální studium. V roce 1993 složila zkoušky na daňového poradce a poté byla zapsána jako správce konkursní podstaty u krajského soudu v Plzni. V roce 1998 založila společnost TARA Cerhovice s.r.o., s předmětem činnosti vedení účetnictví, daňové…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
4.12.2024
9:00 - 14:00
Praha
Adresa bude upřesněna
4 990,- Kč
9.12.2024
9:00 - 14:00
On-line
Cisco Webex
4 990,- Kč
27.1.2025
9:00 - 14:00
Praha
Adresa bude upřesněna
4 990,- Kč
27.1.2025
9:00 - 14:00
On-line
Cisco Webex
4 990,- Kč
10.2.2025
9:00 - 14:00
Praha
Adresa bude upřesněna
4 990,- Kč
10.2.2025
9:00 - 14:00
On-line
Cisco Webex
4 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.