Nařízení GDPR vyžaduje po organizacích přesnější a důslednější dodržování ochrany osobních údajů zaměstnanců a dalších osob, včetně dodržování pravidel, při monitoringu zaměstnanců na pracovištích.
Seminář osvětlí, jak vyhovět požadavkům GDPR se zvláštním zřetelem na oblast BOZP.
Záměrem semináře je pomoci organizacím a jejich vedoucím zaměstnancům a dalším osobám odpovědným za bezpečnost a ochranu zdraví při práci v dalším zlepšování v oblasti BOZP, se zaměřením na ochranu osobních údajů a na monitoring zaměstnanců.
Určeno pro zástupce organizací, které mají zájem o ucelený výklad hlavních právních požadavků nařízení GDPR srozumitelnou a přehlednou formou, zejména pak:
- osoby odborně způsobilé v prevenci rizik,
- techniky BOZP, manažery BOZP a systému managementu,
- personalisty,
- ředitele a jednatele malých firem,
- všechny ostatní, kterých se bezpečnost a ochrana zdraví při práci profesně dotýkají.
O semináři
Při vedení dokumentace o BOZP a PO vzniká velká řada písemností, které obsahují osobní údaje zaměstnanců. Přitom ne všichni, kdo tuto dokumentaci vedou, si jsou vědomi zásad ochrany soukromí.
Příkladem mohou být
- evidence úrazů,
- vedení záznamů o školeních,
- dokumentace a záznamy o pracovnělékařských službách, apod.
Přitom je vedení dokumentů a záznamů nezbytné, protože jej zaměstnavatelům ukládá hned několik ustanovení zákoníku práce a dalších právních předpisů. Současně dokumenty hrají významnou roli jako nástroj právní ochrany zaměstnavatele, při obhajování jeho oprávněných zájmů, a to zejména vůči orgánům státního odborného dozoru.
Obsah semináře (cca 3 bloky)
- právní úprava ochrany osobních údajů, vymezení pojmů, zpracování a ochrana osobních údajů a monitoring zaměstnanců z pohledu BOZP (2,5 hodiny)
- určení rozsahu a způsobu zpracování předpisů podporujících bezpečnost práce,
- popis právních důvodů pro řízení dokumentů a záznamů s osobními údaji zaměstnanců a případně dalších osob (návštěvy,...),
- vedení záznamů o BOZP k prokázání splnění právních povinností zaměstnavatelem, včetně možnosti vyvinit se zodpovědnosti za případný úraz zaměstnance (1,5 hod.)
- judikáty k probíraným tématům (1,- hod)
- prostor pro dotazy
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – přestávka s občerstvením
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
19.6.2018
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.