Pro koho je seminář určený:
Pro všechny zájemce o automatizaci/robotizaci všech běžných rutinních činností, které za nás nikdo neudělá.
Profese účastníků tohoto školení jsou od účetních po finanční ředitele, pracovníky controllingu, center sdílených služeb a obchodních oddělení. Část absolventů je z oblasti administrativy nebo IT.
Kurz je určený jak pro úplné začátečníky, tak pro uživatele, kteří mají zkušenosti s makry v excelu nebo pracují s objemnými tabulkami a mají zkušenost například s Power BI.
Podmínkou pro absolvování školení je rozhodnutí robotizovat firemní činnosti/firemní procesy pomocí Robotické Automatizace Procesů.
Před absolvováním školení je vhodné získat základní přehled o tom, co je Robotická Automatizace Procesů (například na úvodním workshopu od společnosti HandyBot) a teprve poté absolvovat toto školení.
Obsah semináře:
- Seznámení s prostředím Power Automate a Power Automate Desktop
- Power Automate Desktop a základní nastavení
- Úvodní seznámení s editačním nástrojem PAD
- Akce
- Repozitáře, proměnné
- Menu aplikace
- Spouštění procesu
- Debug režim
- Breake point
- Recorder
- Seznam akcí; Struktura konfigurace; Subflow
- Proměnné
- Podmínky
- Smyčky
- Flow control (řízení toku procesu)
- Obsluha desktopových aplikací; UI automation; Mouse and keyboard; Úvod do Browser automation
- Excel
- Email; Exchange; Outlook
- Soubory a složky; txt a csv soubory
- PDF soubory
- Práce s textem
Školení je zakončené praktickou částí - konfigurací funkčního procesu, který obsahuje základní části každého běžného procesu ve firmách.
Po dokončení praktické částí získává každý účastník osvědčení o proškolení RPA basic.
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Michal Kříž
Michal pracuje v IT přes 23 let. Zastával několik let pozici finančního ředitele a také řídil SW projekty. Na robotickou automatizaci procesů (RPA) se specializuje od roku 2016. V HandyBotu zastává pozici CTO a zabývá se analýzami potřeb klientů, specifikací zadání a vedením týmu programátorů.
Jeho posláním je šířit principy softwarové robotizace a…
Termíny a místo konání
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.