Školení na míru

PR na internetu a sociálních sítích

Vít Baloušek

Svět PR prochází v posledních letech největší změnou v dějinách PR. Už dávno nestačí klasický model práce PR postavený na tiskových zprávách a tiskových konferencích a práci tiskových agentur. Komunikační kanály dnešního PR stojí na Internetu. Zpravodajství je propojeno s video obsahem a dobrý obsah si cílové skupiny rádi sami sdílí na sociálních sítích. Mladí lidé věří více YouTuberům než zpravodajským mediím. Role novinářů v prostředí Internetu se také mění, primární je orientace na tvorbu atraktivního obsahu, který zaujme na první pohled. Naučte se zachytit změny v PR ve svůj prospěch!

Téma školení: PR na internetu a sociálních sítích
Termín konání: dle domluvy
Počet účastníků: dle domluvy
Počet dnů konání: 1 den, 6 hodin (1 hodina = 60 minut)

Časový harmonogram: 

  • 9:00 - 12:00 - školení (1. část)
  • 12:00 - 13:00 - přestávka
  • 13:00 - 16:00 - školení (2. část) + diskuze 
    (časový harmonogram může být upraven dle vašich přání)

Podkladové materiály: zajistí Verlag Dashöfer ve spolupráci s lektorem


Prostory: vhodné školicí prostory Vaší společnosti 
V případě zájmu může vhodné školicí prostory, organizaci, potřebné technické vybavení (projektor, flipchart) a občerstvení pro účastníky zajistit rovněž Verlag Dashöfer.

Cíle a přínosy školení – co se společně naučíme:

  • Orientovat se v základních pojmech jako social media marketing, digitální média, word of mouth, buzz marketing, virální marketing, guerilla marketing
  • Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s on-line marketingovou komunikací zejména z pohledu brand managementu
  • Pochopit změnu nákupního procesu zákazníka, který dnes začíná i končí na Internetu
  • Pochopit přesunem PR komunikace do digitálních médií, zejména pak do mobilních zařízení prostřednictvím internetu a sociálních sítí

Návrh obsahu školení:

  • Big data – informační exploze dnešní doby
  • PR strategie v digitálním prostředí
  • Formulace komunikačních cílů
  • Segmentace cílových skupin z hlediska PR
  • Monitoring médií a jeho použití
  • Volba vhodných komunikačních kanálů
  • Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme
  • Tvorba tiskových zpráv v on-line době
  • Jak využijeme sociální sítě Instagram, Facebook a YouTube a LinkedIn
  • Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
  • Media relations na sociálních sítích
  • Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations
  • PR a krizová komunikace

Cena školení na míru: cena bude stanovena individuálně dle Vaší přesné specifikace a požadavků. Poskytujeme slevy v případě objednávky více školicích dnů, stálým zákazníkům a nevýdělečným organizacím. 

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Poptávka školení na míru

Input: