Téma školení: PR na internetu a sociálních sítích
Termín konání: dle domluvy
Počet účastníků: dle domluvy
Počet dnů konání: 1 den, 6 hodin (1 hodina = 60 minut)
Časový harmonogram:
- 9:00 - 12:00 - školení (1. část)
- 12:00 - 13:00 - přestávka
- 13:00 - 16:00 - školení (2. část) + diskuze
(časový harmonogram může být upraven dle vašich přání)
Podkladové materiály: zajistí Verlag Dashöfer ve spolupráci s lektorem
Prostory: vhodné školicí prostory Vaší společnosti
V případě zájmu může vhodné školicí prostory, organizaci, potřebné technické vybavení (projektor, flipchart) a občerstvení pro účastníky zajistit rovněž Verlag Dashöfer.
Cíle a přínosy školení – co se společně naučíme:
- Orientovat se v základních pojmech jako social media marketing, digitální média, word of mouth, buzz marketing, virální marketing, guerilla marketing
- Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s on-line marketingovou komunikací zejména z pohledu brand managementu
- Pochopit změnu nákupního procesu zákazníka, který dnes začíná i končí na Internetu
- Pochopit přesunem PR komunikace do digitálních médií, zejména pak do mobilních zařízení prostřednictvím internetu a sociálních sítí
Návrh obsahu školení:
- Big data – informační exploze dnešní doby
- PR strategie v digitálním prostředí
- Formulace komunikačních cílů
- Segmentace cílových skupin z hlediska PR
- Monitoring médií a jeho použití
- Volba vhodných komunikačních kanálů
- Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme
- Tvorba tiskových zpráv v on-line době
- Jak využijeme sociální sítě Instagram, Facebook a YouTube a LinkedIn
- Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
- Media relations na sociálních sítích
- Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations
- PR a krizová komunikace
Cena školení na míru: cena bude stanovena individuálně dle Vaší přesné specifikace a požadavků. Poskytujeme slevy v případě objednávky více školicích dnů, stálým zákazníkům a nevýdělečným organizacím.
Lektor
Vít Baloušek
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…
Poptávka školení na míru
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.