Seminář je určen pro
Manažery a jednatele společnosti s ručením omezeným či statutárního orgánu jiné obchodní společnosti.
Cíl semináře
Každý manažer či statutární orgán obchodní společnosti se při výkonu své funkce setkává s nutností jménem společnosti či za společnost vystupovat a jednat v pracovněprávních vztazích. Z tohoto důvodu je tedy podstatné osvojit si základní znalosti z pracovního práva, znát práva a povinnosti zaměstnavatele ve vztahu k zaměstnancům, možnosti úpravy některých práv nad rámec stanovený zákoníkem práce apod. Seminář by měl manažerům a statutárním orgánům obchodních společností pomoci tuto problematiku lépe pochopit a tím jim usnadnit řádný výkon jejich funkce v pracovněprávní oblasti.
Obsah semináře
-
Uzavírání pracovněprávních vztahů – pracovní smlouva, dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr, problematika jednání v pracovněprávních vztazích, podmínky, za jakých mohou zaměstnanci za společnost jednat.
-
Práva a povinnosti manažerů ve vztahu k jejich podřízeným - zadávání pracovních úkolů, vysílání na pracovní cesty, možnost převedení zaměstnance na jinou práci či přeložení, kontrola práce zaměstnanců a důsledky neplnění pracovních úkolů či porušování pracovní kázně, překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele, pracovní doba a práce přesčas, určování dovolené, zvyšování a prohlubování kvalifikace zaměstnanců.
-
Odměňování zaměstnanců – stanovení výše mzdy, výplata mzdy, mzdové postihy, mzdový výměr x dohoda o mzdě, odměny, srážky ze mzdy, cestovní náhrady, příplatky za práci přesčas, ve svátek, noční práci.
-
Vydávání vnitřních předpisů u zaměstnavatele, kolektivní smlouva, povinnosti zaměstnavatele vůči odborové organizaci.
-
Odpovědnost za škodu v pracovněprávních vztazích – odpovědnost za škodu způsobenou zaměstnancem, odpovědnost za škodu způsobenou zaměstnavatelem, uzavírání dohod o odpovědnosti za ztrátu svěřených předmětů a dohod o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených zaměstnanci k vyúčtování.
-
Ukončování pracovního poměru – výpověď, dohoda, okamžité zrušení pracovního poměru, vyplácení odstupného, otázky neplatnosti skončení pracovního poměru, skončení pracovního poměru vedoucích zaměstnanců, konkurenční doložka a následky jejího neplnění po skončení pracovního poměru.
Lektor
JUDr. Andrea Vejběrová
V roce 2007 absolvovala na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze (akademický titul Mgr.). Rigorózní studium zde zakončila v roce 2008 (titul JUDr.). Od roku 2007 studuje doktorandské studium na Katedře trestního práva Právnické fakulty UK v Praze.
Od roku 2007 pracuje jako advokátní koncipientka v advokátní kanceláři Hartmann, Jelínek, Fráňa…
JUDr. Vladimíra Knoblochová
Absolvovala v roce 2003 Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Rigorózní studium zde zakončila v roce 2004. Od roku 2003 do roku 2005 pracovala jako právnička v oddělení mezinárodního práva Ministerstva obrany ČR. Od roku 2005 pracovala jako advokátní koncipientka v Advokátní kanceláři Hartmann, Jelínek, Fráňa a partneři, kde po úspěšném…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
19.5.2009
9:00-14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.