Členové statutárních orgánů a manažeři se dennodenně setkávají nejen s manažerskými a ekonomickými otázkami, ale mají také právní povinnost vést obchodní společnost s péči řádného hospodáře. V oblasti práva se zpravidla neobejdou bez orientace a naplňování povinností vůči své společnosti, sjednávání, plnění a vymáhání smluv sjednaných s obchodními partnery a v neposlední řadě mají dostát nemalému souboru povinností při najímání, zaměstnávání a propouštění zaměstnanců.
Seminář je určen pro:
členy statutárních orgánů obchodních korporací (Board), zaměstnané manažery na vyšší úrovni řízení (B-1 a B-2), jejich odborné poradce a majitele z řad společníků nebo akcionářů obchodních korporací.
Cíl semináře:
tento seminář si klade za cíl, aby jeho účastníci získali ucelený přehled o mantinelech, ve kterých se mohou z pohledu práva ve zmíněných oblastech pohybovat, jinými slovy, co je jejich povinnost, co závisí na jejich dobré vůli, na co mají naopak právo a v neposlední řadě, čeho by se měli vyvarovat. Nedílnou součástí tohoto cíle je určit správné postupy tak, aby nevznikala odpovědnost za škodu, nehrozily sankce ze strany státních dozorových orgánů a v neposlední řadě nebylo ohroženo odměňování těchto odpovědných osob.
Obsah semináře:
A/ PRÁVA A POVINNOSTI ČLENŮ STATUTÁRNÍCH ORGÁNŮ A MANAŽERŮ OBCHODNÍCH KORPORACÍ
● zastupování společnosti a osobní výkon funkce,
● povinnost obchodního vedení společnosti a jednání s péčí řádného hospodáře,
● podnikatelský úsudek,
● zákaz konkurence a řešení pro případný střet zájmů,
● smlouva o výkonu funkce, odměňování a souběh funkcí,
● povinnosti v případě insolvence a ručení za závazky společnosti, a
● odstoupení nebo odvolání z funkce.
B/ SJEDNÁVÁNÍ, PLNĚNÍ A VYMÁHÁNÍ OBCHODNÍCH SMLUV
● předsmluvní odpovědnost a závaznost propagačních materiálů,
● obsah smluv, všeobecné obchodní podmínky a zavedená praxe mezi stranami,
● plnění smluv, prodlení a vymáhání nedodaného zboží, nedodělaných děl a nezaplacených faktur, a
● dohody o narovnání.
C/ TO NEJPODSTATNĚJŠÍ Z PRACOVNÍHO PRÁVA
● přijímání zaměstnanců včetně lékařských prohlídek,
● odměňování zaměstnanců,
● vytýkací dopisy,
● propouštění zaměstnanců bez chyb, a
● správní delikty a kontroly inspektorátu práce.
D/ PROSTOR PRO OTÁZKY A DISKUZI
Časový harmonogram:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.30 - přednáška (2. část)
12.30 - 13.30 - oběd
13.30 - 14.30 - přednáška (3. část)
14.30 - 14.45 - odpolední coffee break
14.45 - 16.00 - přednáška (4. část + diskuze)
Lektor
Termíny a místo konání
5.2.2018
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na tomto školení se seznámíte s pojmy jako:
Školení práva, právo kurz, podnikatelský úsudek, práva a povinnosti členů statutárních orgánů, zákaz konkurence, střet zájmů, odstoupení z funkce, odvolání z funkce, insolvence, smlouva o výkonu funkce, vymáhání obchodních smluv, obchodní smlouvy, sjednávání ochodním smluv školení, pracovní právo školení, zaměstnanci školení, přijímání zaměstnanců, zaměstnanci, propouštění zaměstnanců, správní delikty atp.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.