... tento seminář navazuje na kurz "Převodní (transferové) ceny"!
Řešíte ve firmě transferové neboli převodní ceny?
(Cizí lidé, cizí firmy mezi sebou účtují ceny, které můžeme nazvat „obvyklými“. Pokud se do těchto obchodů připlete nějaký vztah (např. příbuzenský), je tendence cenu „upravit“ za účelem nějaké výhody, např. placení menších daní či neplacení daní vůbec).
- Jste jednatel, který je jednatelem současně i v jiné firmě (a obě firmy spolu obchodují)?
- Vlastníte jako firma podíl na základním kapitálu jiné společnosti?
- Uzavíráte obchody, objednáváte služby mezi firmami, které patří osobám blízkým (příbuzným)?
- Účtujete vždy za stejnou službu či zboží stejnou, tržní cenu?
Pak právě pro Vás je tento seminář!
Seminář je určen pro:
jednatele, finanční ředitele, zaměstnance finančních oddělení
Váš přínos z tohoto semináře:
- Získáte informace o tom, jak správně stanovit základ daně stálé provozovny.
- Naučíme Vás, jak připravit dokumentaci k transferovým cenám.
- Ukážeme Vám jak správci daně a daňoví poradci používají databázi AMADEUS.
Obsah semináře:
1) Rekapitulace legislativy a metodiky transferových cen:
- Tuzemská a nadnárodní legislativa
- Metody výpočtu transferových cen a jejich uplatnění
- Případová studie
2) Stálá provozovna:
- Vznik stálé provozovny
- Určení základu daně stálé provozovny
- Dopad transferových cen na základ daně stálé provozovny
3) Dokumentace k transferovým cenám:
- Dokumentace k transferovým cenám v legislativě
- Náležitosti dokumentace k transferovým cenám
- Funkční a riziková analýza - jak připravit
4) Databáze AMADEUS:
- Představení databáze AMADEUS a její funkcionality
- Typická vyhledávací strategie správce daně během daňové kontroly
- Provedení vzorové srovnávací analýzy
5) Velká případová studie:
- Komplexí řešení transferových cen u nadnárodní skupiny podniků
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Termíny a místo konání
21.11.2019
9:00 - 15:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
O tématu školení
Transferové ceny - jedna z nejvíce problematických daňových oblastí podle daňových ředitelů. Význam transfer pricingu podle daňových ředitelů neusále stoupá.
Nadnárodní legislativní úprava převodních cen, tedy zákonná úprava převodních cen v České republice, není jediným bodem našeho semináře. Zjistíte, jak by měly kapitálově spojené osoby postupovat dle pokynů Ministerstva financí České republiky, jaké jsou důvody k optimalizaci převodních cen.
V tomto pokročilém kurzu Vám představíme detailnější praktické dovednosti pro nastavení a výpočet převodních cen. Seminář bude zaměřen na specifické otázky týkající se mimo jiné stanovení základu daně stálé provozovny či správného vypracování dokumentace k transferovým cenám.
V rámci semináře bude provedena vzorová srovnávací analýza v databázi AMADEUS.
Seminář bude navíc zakončen rozsáhlou případovou studií shrnující závěry školení.
Přijďte na naše školení Převodní (transferové) ceny II a dozvíte se více!
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.