On-line seminář

Psychologie digitálního ovlivňování: proč a jak nepodléhat influencerům

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.

Digitální marketing v podobě „influencerství“ funguje nejen proto, že ovlivnit lidské jednání včetně sklonu k nákupům je poměrně snadné, ale především proto, že nátlak tohoto marketingu na spotřebitele je skrytý. O jaké psychologické techniky se opírá a proč bychom o nich měli vědět?

Hlavní témata webináře:

  • Skryté psychologické techniky ovlivňování
  • Psychologie digitálního vlivu
  • Na jaké potřeby ovlivňovači působí
  • Potřeba vzorů a sklon napodobovat druhé
  • Iluze důvěryhodnosti
  • Iluze o správném názoru většiny
  • Bumerangový efekt digitálního ovlivňování

Cílová skupina webináře:

Webinář je určen všem, kteří se snaží posílit svou schopnost nezávisle uvažovat, neztrácet zbytečně svůj čas, a to především v oblastech, které nám často zůstávají v tomto ohledu skryté.

Lektor

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.

Dr. Jan Urban působí dlouhodobě jako podnikový lektor a poradce, zabývající se osobním rozvojem. Je VŠ učitelem managementu, lektorem kurzů MBA i autorem řady publikací, mj. úspěšných knížek „Vezměte život do svých rukou“ a „Psychologie pro každý den“.

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

24.1.2025

10:00 - 11:00

On-line

Cisco Webex

Přihlásit Připomenout

1490

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.