Elektronické účetnictví 2018
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.
Program
1. blok - MVDr. Milan Vodička
- úvod do problematiky, legislativní úprava (zákon o účetnictví, zákon o DPH, daňový řád)
- účetní záznamy, jejich forma
- náležitosti účetních a daňových dokladů
- opravy účetních záznamů
- přenášení účetních záznamů
- správné přijetí e-záznamů
- transformace účetních záznamů z jedné formy do druhé
- podpisy na účetních záznamech
- uchování a archivace účetních záznamů
2. blok - MVDr. Milan Vodička
- využití informačních a komunikačních technologií (ICT) v účetnictví, legislativní úprava (zákon o účetnictví, zákon o elektronickém podpisu a zákon o ochraně osobních údajů)
- nastavení systému, procesní dokumentace, vnitřní předpisy
- přechod na elektronické účetnictví (elektronický podpis, fakturace, výhody a rizika)
- právní a daňové souvislosti
- interní dokumentace
- oběh elektronických účetních dokladů, archivace
- možnosti stávajících účetních systémů
- vystavování e-faktur, skenování, archivace
- provázání účetních informačních systémů v rámci životního cyklu dokumentů
3. blok - zástupci společnosti TULIP Solutions s.r.o. - Jana Vasilenková a Viktor Mečiar
- umělá inteligence jako další krok v evoluci elektronického účetnictví
4. blok - Ing. Zdeněk Burda ml.
-
elektronické výstupy z účetnictví – požadavky a práva správce daně
-
elektronická podání na finanční úřad – sporná místa výkladu daňového řádu (požadovaný formát xml x pdf, způsoby zveřejňování struktury požadovaných podání, papírové x elektronické podání apod.
Časový harmonogram:
8:30 - 9:00 prezence účastníků
9:00 - 10:30 přednáška 1. část
10:30 - 10:45 coffee break
10:45 - 12:15 přednáška 2. část
12:15 - 13:00 oběd
13:00 - 14:30 přednáška 3. část
14:30 - 14:45 coffee break
14:45 - 16:00 přednáška 4. část
16:00 - 16:30 diskuze, dotazy
Změna programu, přednášejících i časového harmonogramu vyhrazena!