Pro koho je Akademie určena
Akademie je určena všem, kteří se zabývají pracovními cestami a cestovními náhradami, především:
- pro účetní, mzdové účetní,
- ekonomky, hospodářky,
- personalisty.
Výhody Akademie
Díky dlouholetým zkušenostem lektora získáte řešení konkrétních situací z praxe. Budete řešit spoustu praktických příkladů a dotazů z praxe, a to i případy, které zákoník práce neřeší, abyste se sami ujistili, že problematice rozumíte. Po každém absolvovaném bloku dostanete sadu příkladů k procvičení pro samostatné studium. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektorem během dalších dnů Akademie.
Kombinace prezenčního a distančního studia Vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí.
Po absolvování Akademie se stanete specialistou na cestovní náhrady, na což získáte certifikát.
Obsah
Rozsah studia: 23. - 25. 3. 2020 (PO až ST)
- První dva dny: od 9.00 do 16.00 hod. (6 hodin + 1 hodina na oběd)
- Třetí den: od 9.00 do 13.00 hod. (4 hodiny vč. testu)
Ukončení: závěrečný test (testové otázky, výpočet cestovních náhrad)
Lektor: Ing. Karel Janoušek
1. den:
- Komu a kdy cestovní náhrady přísluší
- Zaměstnanci a jiné osoby
- Cesty, při kterých cestovní náhrady přísluší
- Místo výkonu práce, pravidelné pracoviště, jeho sjednání nebo zjištění
- Povinnosti zaměstnavatele před vysláním zaměstnance na pracovní cestu
- Místo nástupu a ukončení pracovní cesty
- Tiskopisy pro nařízení a vyúčtování pracovní cesty
- Pracovní cesta versus pracovní doba
- Přerušení pracovní cesty
- Náhrady poskytované při tuzemských pracovních cestách
- pracovněprávní a daňové aspekty
- jízdní výdaje veřejnou dopravou, MHD
- služební automobil, soukromý automobil
- výdaje za ubytování
- nutné vedlejší výdaje a jiné výdaje
- stravné a strava poskytnutá na pracovní cestě
2. den:
- Náhrady poskytované při zahraničních pracovních cestách
- pracovněprávní a daňové aspekty
- používání letadel a jiných dopravních prostředků
- stravné, zahraniční stravné
- kapesné
- Záloha na pracovní cestu
- Vyúčtování cestovních náhrad
- Kurzy k přepočtům měn při zahraničních pracovních cestách
- Používání firemních a soukromých platebních karet
- Vypořádání nároku zaměstnance
- Paušalizace cestovních náhrad
- Vnitřní předpis zaměstnavatele o cestovních náhradách
- Doklady a jejich archivace
3. den:
- Odpovědi na dotazy ze samostudia
- Chyby zjišťované kontrolními úřady
- Řešení praktických případů z praxe
- Závěrečný test (testové otázky, výpočty cestovních náhrad)
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
Lektor
Termíny a místo konání
23.3. – 25.3.2020
9-16
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.