Přednáší:
Mgr. Veronika Plešková, LL.M., vedoucí advokátka, Havel & Partners, s. r. o., specialistka na oblast pracovního, imigračního a obchodního práva, dále na oblast práva sociálního zabezpečení. Věnuje se také přednáškové a publikační činnosti v oblasti pracovního práva.
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, Ph.D., MBA, lektor, kouč, psycholog se specializací na rozvoj klíčových profesních dovednosti, autor řady odborných publikací.
Termín konání:
- 1. den – 5. 11. 2019 (od 9.00 – 16.00 hod.)
- 2. den – 6. 11. 2019 (od 9.00 – 16.00 hod.)
- 3. den – 7. 11. 2019 (od 9.00 – 12.00 hod.)
Výhody akademie:
Výhodou vícedenního semináře je, že si problematiku motivování a odměňování zaměstnanců osvojíte postupně a tím si vybudujete pevné základy. V případě potřeby si můžete všechny nejasnosti prodiskutovat s lektory během dalšího semináře.
Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky do hloubky a závěrečným testem si ověříte její zvládnutí. Po absolvování kurzu, včetně závěrečného testu, budete specialistou na problematiku na vedení personální agendy, na což získáte certifikát.
Obsah Akademie:
Termín: 5. – 7. 11. 2019
Ukončení: závěrečný test z pracovněprávních znalostí
Pracovněprávní aspekty (1 den) – 5. 11. 2019
Mgr. Veronika Plešková
Rovné zacházení a zákaz diskriminace
- Inzerce z pohledu rovného zacházení a zákazu diskriminace
- Nařčení z diskriminace a obhajoba zaměstnavatele včetně judikatury Nejvyššího soudu ČR a Soudního dvora Evropské unie
Ochrana osobních údajů při přijímacím řízení
- Shromažďování údajů o uchazečích z pohledu zákona o zpracování osobních údajů a GDPR
- Osobní dotazník a další písemnosti
- Reference o uchazeči
- Uchování údajů a opětovné kontaktování
Předsmluvní vztahy z pohledu pracovního práva
- Sdělení o přijetí/nepřijetí uchazeče
- Smlouva o smlouvě budoucí
Další povinnosti před vznikem pracovního poměru
- Pracovnělékařské prohlídky
- Imigračněprávní povolení či povinnosti zaměstnavatele
Vznik pracovního poměru
- Pracovní smlouvy a pracovní náplň
- Jmenování
- Informace o právech a povinnostech zaměstnance
- Odstoupení od pracovní smlouvy
- Institut zkušební doby
- Konkurenční doložka
Vnitřní směrnice upravující přijímání zaměstnanců
Manažerské a personální aspekty (celkem 1,5 dne) - 6. – 7. 11. 2019
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, Ph.D., MBA
Kompetenční model a vedení výběrového/hodnotícího pohovoru (0,25 dne)
- Sestavení firemního kompetenčního modelu
- Spolupráce personálního oddělení a manažerů
- Charakteristika klíčových kompetencí a nácvik vedení kompetenčního pohovoru včetně baterie otázek
Techniky výběru zaměstnanců 0,5 dne
- Životopis, motivační dopis a jejich analýza
- Telefonický screening
- Assessment centre
- Znalostní testy
- Využití psychodiagnostických metod
- Neverbální komunikace v praxi výběrového řízení
- Typologie obtížných kandidátů a práce s nimi
Závěr výběrového řízení (0,25 dne)
- Oslovení vybraného kandidáta
- Komunikace negativního rozhodnutí při výběrovém řízení
- Zvládání námitek
Adaptační proces a jeho nastavení (0,5 dne)
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Oběd je zahrnut v ceně semináře.
- Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
- Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
- Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
- Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
- Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.
Lektor
Termíny a místo konání
5.11. – 7.11.2019
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.