Klíčové pojmy
společnost s ručením omezeným, s.r.o. z daňového a účetního pohledu v roce 2011, aktuální změny daňové legislativy, společník, jednatel, daňová optimalizace, důchodové a sociální zabezpečení jednatelů, účetní závěrka, rozdělování zisku
Seminář je určen pro
Společníky a jednatele, majitele a ředitele, firemní právníky a všechny další zájemce o problematiku společností s ručením omezeným.
Cíl semináře
Seznámit s novinkami v daňové problematice společností s ručením omezeným pro rok 2011. Na školení bude speciálně probrána problematika odměňování společníků a jednatelů, problematika rozdělování zisku. Pozornost bude věnována také aktuální problematice souběhu pracovního poměru s výkonem funkce jednatelů (důsledky případné neplatnosti pracovních smluv do důchodového zabezpečení jednatelů, daňová uznatelnost mzdy/odměny jednatele, možnosti snížení rizika z chybně uzavřených smluv atd.) a mnohými dalšími aktuálními informacemi.
Obsah semináře
- Souběh pracovního poměru s výkonem funkce jednatelů (důsledky případné neplatnosti pracovních smluv do důchodového zabezpečení jednatelů, daňová uznatelnost mzdy/odměny jednatele, možnosti snížení rizika z chybně uzavřených smluv atd.)
- Odměňování společníků a jednatelů (smlouva o výkonu funkce jednatele, odměňování jednatele, zdanění odměny jednatele, další požitky plynoucí jednateli, sociální a zdravotní pojištění společníků a jednatelů).
- Vztah společníka ke společnosti (optimalizace výše odměny v podmínkách roku 2011 s výhledem na rok 2012, pro který lze očekávat zavedení progresivní sazby daně z příjmů a změny v pojistném na sociální zabezpečení, rizika fakturace společníka, úročené a bezúročné půjčky poskytované společnosti, případná právní neplatnost majetkových převodů).
- Rozdělování zisku (společníkům, fyzickým osobám, po 6 měsících od skončení účetního období, mateřským společnostem, do zahraničí atd.) a související daňové povinnosti.
- Povinnosti jednatele ve vztahu k účetnictví (návaznost rozdělování zisku na schvalování účetní závěrky atd.).
- Význam účetního ocenění společnosti (při odchodu ze společnosti, při úmrtí společníka, při rozvodu společníka).
- Možné důsledky neplnění povinností jednatele včetně majetkového a trestního postihu jednatele vytunelované společnosti.
- Ukončení účasti společníka ve společnosti (převod obchodního podílu, ukončení účasti dohodou, dědění obchodního podílu).
- Úprava s.r.o. a postavení jednatelů podle připravovaného zákona o obchodních korporacích (od roku 2013 by měl nahradit stávající úpravu v obchodním zákoníku).
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Ing. Pavel Běhounek
Daňový poradce, člen Komory daňových poradců od roku 1994. V rámci daňového poradenství se kromě běžného poradenství specializuje zejména na problematiku zdanění fyzických osob (např. pronájem nemovitostí), hmotného majetku včetně automobilů a nemovitostí, nehmotného majetku a daňových aspektů s.r.o. (vztahy společníků a jednatelů ke společnosti,…
Termíny a místo konání
12.4.2011
9:00-16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.