Program seminářů
1. den – Umělá inteligence je parťák, kolega i velká neznámá
(pondělí 28. dubna 2025)
- Základní výhody AI – proč AI chtít a je důvod k obavám?
- AI v kontextu finančního prostředí (automatizace vs. lidský faktor, postupy a procesy)
- Technická náročnost moderních nástrojů (očekávání vs. realita)
- Harmonogram zavedení AI do praxe
- Motivace do spolupráce s AI
2. den – Data pod kontrolou: Jak AI zajišťuje bezpečnost, přesnost a auditní stopu
(pondělí 12. května 2025)
- Archivace a auditní stopa
- Bezpečnost dat
- Přesnost dat
- Spolehlivost moderních nástrojů
- Cloud vs. vlastní zařízení
3. den – Automatizace neznamená vzdání se kontroly a přehledu
(úterý 17. června 2025)
- Zjednodušte si spolupráci s klienty a kolegy (příjem dokladu)
- Vytěžování nyní a v době ISDOC formátů
- Elektronické schvalovací workflow
- Ztráta kontroly nad procesy
4. den – Work-life balance v účetní profesi
(čtvrtek 26. června 2025)
- Work-life balance (efektivita a reálná úspora)
Lektor
Jaroslav Ždímal, Redque
Jaroslav Ždímal je obchodní zástupce českého enginu umělé inteligence Redque a moderní aplikace Alice. Jeho cílem je přinášet inovativní přístupy do účetních kanceláři všech velikostí, zejména se zaměřuje na digitalizaci a vytěžování daňových dokladů.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
2 990,- Kč
2 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.