Hlavní pozornost v rámci online semináře bude věnována třem klíčovým směrům ESG agendy v EU a jejich vzájemnému propojení, tj. vybraným požadavkům na reporting podniků v oblasti udržitelnosti (Corporate Sustainability Reporting), požadavkům na náležitou péči podniků v oblasti udržitelnosti (Corporate Sustainability Due Diligence) a EU-Taxonomie.
Online seminář je určen pro:
členy orgánů a vedoucí zaměstnance obchodních společností, pro pracovníky odpovědné za řízení trvalé udržitelnosti a ESG, pracovníkům odpovědným za finanční i nefinanční reporting, jakož i pro odborné pracovníky právních, finančních nebo compliance útvarů
Obsah online semináře:
- Celkový kontext pojmů trvalé udržitelnosti a ESG v globálním a evropském prostředí, jeho věcná náplň a souvislosti.
- Hlavní směry v agendách ESG.
- Vysvětlení hlavních pojmů a souvislostí v agendě podávání zpráv podniků o udržitelnosti - směrnice CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) .
- Evropské standardy pro podávání zpráv o udržitelnosti (European Sustainability Reporting Standards, ESRS).
- Vysvětlení hlavních pojmů a souvislostí v agendě náležité péče podniků v oblasti udržitelnosti a dodavatelských řetězcích – směrnice CSDDD (Corporate Sustainability Due Diligence Directive).
- Příklad německého zákona o náležité péči v dodavatelských řetězcích (LkSG) a jeho význam a dopady pro české společnosti.
- Transpozice požadavků ESG agend do českých právních a účetních předpisů.
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
JUDr. Pavel Koukal
Advokát/ Associate Partner
je advokátem kanceláře Rödl & Partner, ve které působí jako vedoucí právního týmu a odborné skupiny pro Compliance a korporátní odpovědnost. Dlouhodobě se specializuje na oblast soutěžního, správního a korporátního práva a souvisejících otázek řízení a správy obchodních korporací (Corporate Governance), vnitřních…
Termíny a místo konání
3.4.2024
9:00 - 14:30
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.