Metoda stupňů zralosti je použitelná jak v interních vztazích zákazníci – dodavatelé (v rámci organizace, např. koncernů), tak i v externích vztazích zákazníci – dodavatelé (mezi organizací a zákazníkem příp. organizací a dodavatelem). Významným prvkem je proto řízení spolupráce ve všech stupních dodavatelského řetězce s integrací všech osob zúčastněných na projektu. K tomu jsou definovány významné vztahy zákazníci – dodavatelé v rámci hodnocení milníků v projektech (nové projekty, péče o modely nebo projekty změn u zákazníka), je popsán konkrétní model spolupráce v projektu a tím zaručena včasná integrace všech zúčastněných přesahující jednotlivé útvary. Novinkou je například definování klasifikace vzorků (A, B, C, D vzorek) a diskuse o zralosti software. Tento VDA svazek klade důraz na kontinuální znázornění stupně zralosti v rámci průběhu projektu pro nové díly ve spojení s objektivním hodnocením a výrobního procesu v dohodnutých okamžicích v rámci procesu realizace produktu.
Obsah webináře:
Předmluva ke třetímu vydání
1 Cíl, účel a rozsah sledování
1.1 Cíl a účel
1.2 Rozsah sledování
1.2.1 Klasifikace rizik (stanovení priorit)
1.2.2 Použití postupu zajišťování stupňů zralosti v závislosti na klasifikaci rizik
1.3 Použití zajišťování stupně zralosti v dodavatelském řetězci
11.4 Klasifikace vzorků (Vzorky A, B, C, D)
2 Náplň stupňů zralosti
2.1 Fáze zajišťování stupňů zralosti
2.1.1 Předpoklad
2.1.2 Zahájení
2.1.3 Řízení
2.1.3.1 Příprava
2.1.3.2 Hodnocení
2.1.3.3 Způsob použití metody zajišťování stupňů zralosti v závislosti na klasifikaci rizik (stanovení priorit)
2.1.3.4 Realizace
2.2 Zpráva o stavu stupně zralosti, nápravná opatření a eskalace
2.2.1 Zpráva o stavu stupně zralosti
2.2.2 Eskalace
3 Komunikace v dodavatelském řetězci
3.1 Výměna informací prostřednictvím „kulatého stolu“
3.1.1 Odpovědnosti
3.2 Výměna informací pomocí „sebehodnocení dodavatele“
3.2.1 Dodavatel předkládá své výsledky hodnocení a opatření zákazníkovi (díl s klasifikací rizik do kategorie „B“ (stanovení priorit))
3.2.2 Poskytování informací dodavatelem s podporou informačního systému (díly s klasifikací rizik do kategorie „C“ (stanovení priorit))
3.3 Rozhovory o stavu zralosti software
4 Standardy v procesu
4.1 Hodnocení a klasifikace rizik (doporučení)
4.2 Vzorky A, B, C, D
4.3 Soubory kritérií měření pro hodnocení stupňů zralosti
RG0: Uvolnění inovací pro vývoj série
RG1: Management požadavků pro rozsah zadání
RG2: Stanovení řetězce dodavatelů a zadání rozsahů
RG3: Uvolnění technických specifikací
RG4: Uzavření plánování výroby
RG5: Díly ze sériových nástrojů a sériových zařízení
RG6: Uvolnění produktu a procesu
RG7: Uzavření projektu, předání odpovědnosti na sérii, počátek rekvalifikací
Webinář je určen pro zaměstnance projektového vedení, managementu firem a oddělení kvality v dodavatelských společnostech uznávajících VDA standardy (VW Group, Mercedes Benz atd.).
Výhody pro Vás
- Zúčastněte se on-line, je to snadné.
- Ušetříte čas a náklady na dopravu.
- Webinář si můžete pustit kdekoliv, na jakémkoliv zařízení, stačí připojení na internet a sluchátka.
- Nemusíte nic instalovat, stačí připojit se na naše stránky a my vás provedeme potřebným nastavením. Odkaz vám zašleme den před konáním a také hodinu před začátkem webináře.
- Garantujeme vám plnou technickou podporu před i během přenosu - telefonicky, e-mailem či pomocí on-line chatu. Nemusíte mít žádné technické dovednosti.
- Pro přenos používáme špičkové vybavení a intuitivní streamovací prostředí.
- Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
- Nehodí se vám termín semináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam.
- Záznam máte dostupný 7 dní po skončení semináře.
- Najdete ho na stejné adrese jako původní live stream.
- K jeho přehrání nemusíte nic instalovat.
Lektor
Ing. Jaroslav Schwarz
vystudoval Vysokou školu báňskou – Technickou univerzitu v Ostravě. V oblasti automotive a managementu kvality působí nepřetržitě od roku 2000. Spolupracuje na vývoji světlometů a zadních skupinových svítilen v oddělení vývojové kvality ve společnosti HELLA pro OEM. Za technické centrum HELLA zastřešuje v ČR program spolupráce s vybranými…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
26.9.2025
13:00 - 15:00
On-line
Cisco Webex
2490 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody on-line semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.