Seminář je určen
Personalistům, mzdovým účetním, podnikovým právníkům, odborovým funkcionářům a všem ostatním, kteří v rámci svých pracovních povinností řeší personální záležitosti.
Co Vám seminář přinese
Novela zákoníku práce v roce 208 je koncepčního charakteru. Dotýká se základních oblastí pracovněprávních vztahů, jako je např. dovolená, pracovní doba, povinnosti zaměstnavatelů apod. Seminář se bude zabývat těmito otázkami. Účastníci budou mít přitom možnost se s nimi podrobně seznámit i řešit problémy s tím spojené.
Obsah semináře:
Po absolvování cyklu seminářů budete mít ucelený přehled o aktuálních předpisech a změnách platných pro rok 2018. Budete připraveni je aplikovat do praxe.
- Vedoucí zaměstnanci – nová skupina vrcholových řídících zaměstnanců a jejich postavení – jejich práva a povinnosti, specifické úpravy pracovněprávních vztahů – rozvržení pracovní doby až do rozsahu 48 hodin týdně, práce přesčas, délka směny, evidence pracovní doby, odměňování, příplatky za práci, jiné důležité osobní překážky v práci.
- Nová úprava ve vztazích mezi odborovými organizacemi u jednoho zaměstnavatele – z pohledu jejich postavení a možnosti uzavírat kolektivní smlouvu.
- Pravidelné pracoviště pro účely cestovních náhrad – upřesnění uzavírání dohody se zaměstnanci.
- Definiční úpravy ve vztahu k pracovní době a jejím rozvržení – rozvrh pracovní doby, informační povinnost zaměstnavatele a pracovní doba, nové vymezení vícesměnných pracovních režimů, vymezení období nerovnoměrného rozvržení pracovní doby, konta pracovní doby, práce přesčas a noční práce, stanovená týdenní pracovní doba, rozvržení pracovní doby a její pravidla podle novelizace, pružné rozvržení pracovní doby, konto pracovní doby, nepřetržitý odpočinek v týdnu – denní odpočinek, nepřetržitý odpočinek v týdnu, dny pracovního klidu, doba odpočinku po ukončení pracovní cesty, pracovní pohotovost u pružného rozvržení pracovní doby.
- Změny pracovního poměru – nezbytnost písemného zdůvodnění vážných provozních důvodů při odmítnutí přidělení jiné práce zaměstnanci zaměstnavatelem, výkon jiné práce/převedení na jinou práci, dočasná změna místa výkonu práce.
- Přechod práv a povinností – ve vztahu k výpovědi ze strany zaměstnance.
- Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr – dohoda o pracovní činnosti a nová délka vyrovnávacího období, nové vymezení podmínek pro výkon práce na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, zejména ve vztahu k pracovní době a její evidenci, zaručená mzda, osobní překážky v práci.
- Odměňování zaměstnanců mzdou – minimální mzda a její vymezení, kolektivní smlouva a minimální mzda, zaručená mzda, práce ve svátek, mzda při uplatnění konta pracovní doby, mzda a výkon jiné práce.
- Odměňování zaměstnanců platem – příplatek za vedení ve vztahu k práci přesčas, příplatek za rozdělenou směnu, plat a výkon jiné práce
- Příplatek za dobu pracovní pohotovosti – nová úprava výše příplatku ve dnech pracovního klidu.
- Náhrada výdajů v souvislosti s výkonem práce – technické úpravy a nové vymezení.
- Překážky v práci na straně zaměstnance – návraty do zaměstnání.
- Dovolená zaměstnanců – nová – upravená pravidla pro nárok na dovolenou, dodatková dovolená, pravidla pro převody dovolené zaměstnance do následujícího kalendářního roku, čerpání dovolené ve svátek, překážky v práci a dovolená, krácení dovolené za neomluvené absence 1 = 1.
- Pracovní podmínky zaměstnanců pečujících o dítě – nezbytnost písemného zdůvodnění vážných provozních důvodů při odmítnutí zkrácení pracovní doby nebo jiné vhodné úpravy pracovní doby zaměstnanci zaměstnavatelem,
- Potvrzení o průběhu zaměstnání – technická úprava.
- Práce z domova – zásadní nové vymezení práv a povinností zaměstnavatele a zaměstnance.
- Doručování písemností zaměstnavatelem zaměstnanci – místo/místa doručování písemností, nová úložní doba písemností.
- Šikana, stres a diskriminace na pracovišti (nové povinnosti zaměstnavatelů)
Časový harmonogram semináře:
08:30 – 09:00 prezence účastníků
09:00 – 10:30 přednáška (1. část)
10:30 – 10:45 přestávka s občerstvením
10:45 – 12:00 přednáška (2. část)
12:00 – 12:15 přestávka s občerstvením
12:15 – 14:00 přednáška (3. část)
Lektor
Termíny a místo konání
8.6.2018
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.