On-line seminář

Zaměstanci pracující z domova

Práce z domova (homeworking, teleworking, home office) je dynamicky se rozvíjejícím fenoménem, jehož právní úprava je ovšem velmi strohá. Zaměstnavatelé sami musí pravidla pro výkon práce z domova vhodným způsobem dopracovat. Seminář poskytne odpovědi na časté otázky a praktické rady směřující k nastavení právního režimu pro výkon práce z domova.

E-learning je určen

pro personalisty, manažery lidských zdrojů, specialisty v oblasti práce a mezd, vedoucí zaměstnance. Soukromý i veřejný sektor.

Cílem on-line semináře je

získání orientace v pravidlech pro výkon práce z domova. Práce z domova (homeworking, teleworking, home office) je dynamicky se rozvíjejícím fenoménem, jehož právní úprava je ovšem velmi strohá. Zaměstnavatelé sami musí pravidla pro výkon práce z domova vhodným způsobem dopracovat. Seminář poskytne odpovědi na časté otázky a praktické rady směřující k nastavení právního režimu pro výkon práce z domova.

Obsah on-line semináře

  • Dohoda se zaměstnancem o výkonu práce z domova a její doporučený obsah.
  • Právní úprava práce z domova v zákoníku práce – co se na zaměstnance pracující z domova nevztahuje.
  • Možnosti rozvrhování a evidence pracovní doby.
  • Nesení nákladů spojených s výkonem práce.
  • Další souvislosti práce z domova – odměňování, překážky v práci, bezpečnost práce.

Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?

  • díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
  • díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
  • on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů

Jak e-learningový seminář probíhá?

  • ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku on-line semináře (pokyny pro přihlášení do on-line  od nás obdržíte e-mailem)
  • posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci (můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
  • prostřednictvím okna pro "chat" můžete klást otázkypoprosit o zopakování něčeho, čemu jste nerozuměli atd.
  • po semináři budete mít přístupný záznam 

Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky na e-learning?

  • přístup na internet
  • sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) nebo telefon (zavoláním na pražské tel. číslo)
  • zajistit si, aby Vás po dobu on-line výuky nikdo nevyrušoval

Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?

  • díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
  • díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
  • on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů

Lektor

Termíny a místo konání

12.5.2016

13:30 - 14:30

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.