Seminář je určen pro
finanční ředitele, hlavní účetní, účetní a ostatní osoby, které se setkají se zavedením IFRS do účetní praxe.
Cíl semináře
je seznámit účastníky s otázkami, které při zavedení IFRS (Mezinárodní standardy účetního výkaznictví) do účetní praxe vznikají a jejich řešením. Dále projít základními rozdíly mezi IFRS a českými účetními předpisy. Tento kurz je vhodným pro první setkání s IFRS nebo naopak pro osvěžení znalostí získaných dříve.
Obsah semináře
- „Projekt“ zavedení IFRS (Mezinárodní standardy účetního výkaznictví) do účetní praxe
- Časový harmonogram projektu
- Nastavení procesů pro zavedení IFRS do účetní praxe a možnosti jejich řešení
- Postup definování rozdílů mezi IFRS a CAS v dané společnosti
- Rozdíly mezi IFRS a CAS v účetních postupech – hlavní oblasti:
- Koncepční rámec;
- Hmotný a nehmotný majetek;
- Výpůjční náklady;
- Leasing;
- Investice do nemovitostí;
- Opravy chyb;
- Dlouhodobé kontrakty;
- Finanční aktiva a závazky;
- Stálá aktiva držená k prodeji;
- Oblast konsolidací účetních závěrek.
- Oblasti neupravené v českých účetních předpisech:
- Vykazování zisku na akcii;
- Vykazování segmentů.
Poznámka:
Vzhledem k tomu, že jsou teoretické znalosti demonstrovány na příkladech, doporučujeme účastníkům kurzu mít k dispozici kalkulačku.
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – coffee break
10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 17.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
27.2.2019
9:00 - 17:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Paní lektorka maximálně využila časového prostoru!„
“Výborná lektorka, příjemné prostředím profesionální organizace. Doporučuji!„
“Vysoká profesionalita lektora!„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
IFRS, školení IFRS, IFRS kurz, IFRS v účetní praxi, Helena Vojáčková (lektor), rozdíly IFRS a CAS, IFRS v praxi, koncepční rámec, hmotný a nehmotný majetek, výpůjční náklady, konsolidace účetních závěrek atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.