Seminář je určen pro:
mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o změnách ve mzdové účtárně v roce 2020/2021.
Cíl semináře:
Seznámit se s novinkami ve mzdové účtárně pro rok 2020/2021 a procvičit si je na praktických příkladech.
Obsah semináře:
1) Dovolená v hodinách
- dovolená za kalendářní rok a její poměrná část
- doba, která se posuzuje jako doba odpracovaná pro účely nároku na dovolenou
- minimální doba trvání pracovního poměru pro vznik nároku na dovolenou
- krácení dovolené“ - z důvodu DPN a pracovního volna bez náhrady příjmu, absence
- podmínky pro „krácení dovolené“
- čerpání dovolené
- převod nevyčerpané dovolené do dalšího roku
- dodatková dovolená
- dovolená v den svátku u nerovnoměrně rozvržené pracovní doby
- zaokrouhlování dovolené
Srovnání principů u dovolené ve dnech a v hodinách
- výhody a nevýhody
Dovolenková pokladna
2) Minimální mzda a nejnižší úrovně zaručené mzdy
- zásadní změny při koncepci minimální mzdy
- lhůty pro zveřejnění nových údajů
- tituly nezapočítávané do minimální mzdy a nejnižších úrovní zaručené mzdy
3) Změny u dohod o pracích mimo pracovní poměr
- DPČ – vyrovnávací období jen 26 týdnů
- Odměňování u DPP a DPČ
4) Další změny
- § 313 – potvrzení o zaměstnání
- doručování písemností
- § 353 odst. 3 - práce přesčas a náhradní volno při odměňování mzdou
- harmonogramy směn a jejich oznamování zaměstnanci
Dotazy posluchačů, diskuse
Závěr semináře
Časový harmonogram školení:
8:30 - 9:00 prezence účastníků
9:00 - 10:30 přednáška (1. část)
10:30 - 10:45 přestávka s občerstvením
10:45 - 12:00 přednáška (2. část)
12:15 - 12:30 přestávka s občerstvením
12:30 - 14:00 přednáška (3. část)
Lektor
Termíny a místo konání
21.1.2019
9:00 - 14:00
Brno
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Skvělá příprava, materiály a úžasná lektorka!„
“Byla jsem velmi spokojena!„
“Školení bylo úžasné, lektorka i referentka byly osoby na svém místě! Moc děkuji!„
“Paní lektorka vždy velmi dobře a humorně odpovídá na položené dotazy.„
“Služby pořadatele i výklad lektorky byly vynikající!„
“Výklad byl velmi srozumitelný, i když na obtížné téma!„
“Velmi příjemný seminář!„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
GDPR, zákoník práce 2020, zákoník práce 2021, pojistné zákony změny 2020, pojistné zákony 2021, změny v personální oblasti, změny v nemocenském pojištění, odvod pojistného, změny ve zdravotním pojištění atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.